Interessant. Wat een dilemma's allemaal weer
Bloggen binnen Magento moet met een paar plugins die ik niet zo heel sterk vind. Wordpress installeren is een optie maar ook niet alles. Blijkbaar. Maar wel rondom het blog de webwinkel uitstraling / menu. De drempel om de winkel in te gaan is hoe je het ook bekijk toch lager.
Buiten Magento bloggen heeft ook weer zo ze voor en nadelen. Weer een url met ditjes en datjes eromheen. Maar wel full control. Los van elkaar
Misschien dan een url kopen die
http://www.webwinkeldomein-blog.nl of zo ? Al wil ik graag iets anders dan blog gebruiken. Iets lievers.. wordt denk ik "kletspraat" of "krabbels"
Zyra schreef:
Gebruik WordPress niet binnen Magento. Ik heb de plugin geprobeerd en het is een verschrikkelijke plugin. Werkelijk waar een ramp en andere blog plugins schieten op veel fronten te kort. Wat heb ik gedaan? Een mapje blog aangemaakt en daar WP op gezet. Is dus gekoppeld aan de website, maar alles los en ja template is niet zoals dat van mijn website, maar toch wordt de blog zeker gewaardeerd. En kan alle plugins gebruiken die ik altijd gebruik bij een WP website en dat is ook nogal wat waard.
Dus jij hebt wordpress wel in de winkel van Magento zitten? Alleen in een losse database? Dus zit je wel in het zelfde URL van je winkel?