Logo-ontwerper & Wordpress-expert gezocht

1
Wie wil mij helpen met het ontwerpen van een logo?
En daarnaast zoek ik iemand die mij kan/wil helpen met het veranderen van het thema van mijn site in Wordpress. Zelf weet ik niet zo heel veel ervan, dus ik weet ook niet wat mogelijk is en wat de gevolgen zijn. Alle tips en hulp is welkom! :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Logo-ontwerper & Wordpress-expert gezocht

6
bertje schreef:volgens mij hoopt lizz op iemand die dit even gratis voor haar wilt doen :P?
Haha, waarom denk je dat?

Voor niets is voor mij lastig. Dan moet je een student zoeken die iets voor zijn portfolio iets wil doen.

Re: Logo-ontwerper & Wordpress-expert gezocht

7
Ik denk inderdaad dat dit meer een vraag is om ergens iets gratis te krijgen. Uiteraard niet erg, aangezien er zat aanbieders zijn waar je gratis een logo kan laten ontwerpen. Anders voer je in Google even het volgende in "online logo maken". De eerste is direct een gratis website. Misschien niet de kwaliteit dat design bedrijven leveren, maar een leuk alternatief.

Mocht er wel budget zijn, je mag altijd contact met ons opnemen (zie onderschrift). Als er hulp nodig is, dan kan er hier ook altijd een prive bericht gestuurd worden. Ik zal je dan zo goed mogelijk te woord staan :).
Opzoek naar uw eigen logo? Neem eens een kijkje op http://www.jamedologo.nl!