Feedback www.4labs.nl

1
Hoi iedereen,

Ik zou het op prijs stellen als jullie eens een kijkje wilde nemen op mijn webshop: http://www.4labs.nl

Het is net een paar dagen online. Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Ik sta natuurlijk altijd open voor verbeteringen!

Mijn dank is groot :)

Re: Feedback www.4labs.nl

2
Mooie site, maar ik mis de voorwaarden om artikelen te retourneren. Het contact opnemen en er samen uitkomen is niet geldig voor de Nederlandse Wet.

Voor de rest heb ik geen opmerkingen.

Veel succes met je webwinkel en studie!

Re: Feedback www.4labs.nl

3
Ziet er goed uit!

Responsive, voldoende uitleg, duidelijk, prima!

Eén heel klein puntje: Je hebt de pagina "merken", maar echter maar één merk. Misschien komen er nog bij? Anders lijkt het me vrij zinloos.

Goed bezig!

TIP: Ik zou voor jouw webshop een blog overwegen. Tips en ervaringen, voor&na enzovoort kan voor lezers boeiend zijn.
Marketing voor je webshop: Tips en inspiratie.
Webshop hoger in Google? Zo doe je dat.
Morris zoekt gastbloggers! Interesse? Laat iets weten.

Re: Feedback www.4labs.nl

4
Prima website, rustig en duidelijk. Veel betaalmethoden en snelle levering.

Enige tip die ik je wil meegeven: Probeer je productpagina's te herschrijven. Je gebruikt de omschrijving zoals je die krijgt van het merk. Wellicht is het beter om hier een eigen tekst voor op te stellen, dit zal ook beter scoren in Google.
Een blog en actieve social media kan erg bijdragen aan websitebezoekers.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback www.4labs.nl

6
Je voorwaarden heb je creatief opgesteld, maar kunnen natuurlijk echt niet.
Deze is bijvoorbeeld wel mooi:
1. Het gebruik van de producten die 4Labs aanbiedt, is geheel op risico van de koper. 4Labs is niet aansprakelijk voor enige effect als gevolg van het gebruik van de producten die 4Labs aanbiedt.
Niet dus. Jij bent verantwoordelijk.
1. 4Labs streeft er naar om bestellingen binnen twee werkdagen af te leveren. Bij niet tijdige levering dient koper 4Labs eerst schriftelijk in gebreke te stellen en 4Labs een redelijke termijn van nakoming te stellen.
Serieus?
---
Verder heb ik het idee dat ik producten van 1 merk koop. Daarbij krijg ik altijd het gevoel dat de site niet oprecht kan zijn, want je hebt immers maar 1 product en dat is waarschijnlijk van jezelf.

Site ziet er wel goed uit, werkt lekker snel en heeft een duidelijke navigatie.

Re: Feedback www.4labs.nl

7
Morris schreef:Ziet er goed uit!

Responsive, voldoende uitleg, duidelijk, prima!

Eén heel klein puntje: Je hebt de pagina "merken", maar echter maar één merk. Misschien komen er nog bij? Anders lijkt het me vrij zinloos.

Goed bezig!

TIP: Ik zou voor jouw webshop een blog overwegen. Tips en ervaringen, voor&na enzovoort kan voor lezers boeiend zijn.
Ik heb de pagina "merken" aangepast. Is inderdaad niet handig om een tussenpagina te hebben gezien het feit dat ik producten van één merk verkoop. Dank voor de tips!
bertje schreef:Je voorwaarden heb je creatief opgesteld, maar kunnen natuurlijk echt niet.
Deze is bijvoorbeeld wel mooi:
1. Het gebruik van de producten die 4Labs aanbiedt, is geheel op risico van de koper. 4Labs is niet aansprakelijk voor enige effect als gevolg van het gebruik van de producten die 4Labs aanbiedt.
Niet dus. Jij bent verantwoordelijk.
1. 4Labs streeft er naar om bestellingen binnen twee werkdagen af te leveren. Bij niet tijdige levering dient koper 4Labs eerst schriftelijk in gebreke te stellen en 4Labs een redelijke termijn van nakoming te stellen.
Serieus?
---
Verder heb ik het idee dat ik producten van 1 merk koop. Daarbij krijg ik altijd het gevoel dat de site niet oprecht kan zijn, want je hebt immers maar 1 product en dat is waarschijnlijk van jezelf.

Site ziet er wel goed uit, werkt lekker snel en heeft een duidelijke navigatie.
Het klopt dat ik producten van maar één merk verkoop. Ik beweer nergens dat ik producten van meerdere merken in het assortiment heb. Ik verkoop één lijn van het merk (lijn: Fluidbase, merk: Genové). Aangezien de Fluidbase producten mij daadwerkelijk hebben geholpen met de behandeling van mijn acné, heb ik besloten om het zelf te gaan verkopen. Ik heb geen intentie om producten van andere merken te verkopen.

Wat de voorwaarde betreft, ik zal de twee punten die jij aanhaalde aanpassen. Ik doelde met gebruik op eigen risico meer op het feit dat producten op een andere manier worden gebruikt dan dat er expliciet wordt aangegeven op de website.

Nu ik het terug lees, heb ik het totaal verkeerd geformuleerd, ik zal het een en ander aanpassen.

Iedereen dank voor de opmerkingen en tips!

Re: Feedback www.4labs.nl

8
De webwinkel ziet er netjes uit.
Laboratories refereert naar de laboratria waar onze luxueuze producten worden vervaardigd."
Laboratria lijkt mij een spelfout.
In datzelfde stuk tekst staan trouwens meer spelfouten en er zit een (bijna)dubbeling in. Het lettertype mag van mij iets groter voor zo'n stuk tekst.

Kan het trouwens kloppen dat je bepaalde processen hebt aangepast, nadat je de algemene voorwaarden hebt gepubliceerd?
Plaats een Gratis backlink voor je webshop