Dat is makkelijk!henk-k schreef:Achja, de eerste persoon die mij kan uitleggen wat een amateur*, professional**, kleine webwinkel, grote webwinkel, etc. is moet ik nog tegenkomen

* = concurent
** = jij
Dat is makkelijk!henk-k schreef:Achja, de eerste persoon die mij kan uitleggen wat een amateur*, professional**, kleine webwinkel, grote webwinkel, etc. is moet ik nog tegenkomen
En dat die MediaMarkt eigenlijk niet eens één van de goedkoopste is.Mick schreef:Ik denk dat we hier in de elektronica branche een heel duidelijk voorbeeld van hebben...Ward schreef:En daarnaast: je hebt ook professionele concurrenten die een markt kapot maken.
(Vaak is de schade dan bovendien nog groter, omdat ze het grootschaliger aanpakken.)
De kleine/middelgrote elektronica zaak in de binnenstad loopt te mopperen dat de 'online elektronica zaak' op het industrietrein al zijn klanten wegtrekt, terwijl er op de meubelboulevard een enorme MediaMarkt uit de grond gestampt wordt...
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Bij Jumbo is dat precies hetzelfde. De doelgroep die gaat vergelijken koopt toch bijna altijd huismerk producten (want: prijsbewust) en daarop is de laagste prijs garantie niet van toepassing. Er is niemand die de prijs van een Pak melk gaat vergelijken met de super 3 straten verderop denk ik.PaulG schreef:Dat moet je mediamarkt meegeven. De marketing dat ze de goedkoopste zijn hebben ze goed voor elkaar!