webwinkel horende bij een jonge moeder community te huur

1
Ik beheer een actief forum en goed bezochte website ( 80.000 bezoekers per maand ) voor jonge moeders. De bij behorende winkel, loopt op dit moment niet goed: e-commerce is niet mijn ding.
De winkel is gebouwd in Magento, moet ge-update worden, maar is verder prima in orde.

Ik ben op zoek naar iemand die hier een succes van wil en kan maken.
Huur prijs zou afhankelijk van de omzet kunnen zijn.

Als jij hier eens met mij over wil praten: stuur me een mailtje.

Felice

felice@babyenkind.nl

Re: webwinkel horende bij een jonge moeder community te huur

3
bertje schreef:Hallo Felice,

het is een leuk concept. Zit zelf ook al een tijdje naar die markt te kijken.
Maar hoe zie je '' huur'' voor je?
Zeg je mijn huur op wanneer het goed gaat?

Zoals ik het zie kun je alleen als partners verder gaan, en moet je dus aandelen verkopen of een vof sluiten.
Onzin, je kunt natuurlijk gewoon een contract opstellen voor het gebruik van de webwinkel. Ideaal is anders, maar TS geeft zelf aan onvoldoende met de webwinkel te kunnen doen. Als je vertrouwen in elkaar hebt kunt je best zo'n huurconstructie opzetten. Het zou niet mijn voorkeur hebben overigens.

Re: webwinkel horende bij een jonge moeder community te huur

4
henk-k schreef:
bertje schreef:Hallo Felice,

het is een leuk concept. Zit zelf ook al een tijdje naar die markt te kijken.
Maar hoe zie je '' huur'' voor je?
Zeg je mijn huur op wanneer het goed gaat?

Zoals ik het zie kun je alleen als partners verder gaan, en moet je dus aandelen verkopen of een vof sluiten.
Onzin, je kunt natuurlijk gewoon een contract opstellen voor het gebruik van de webwinkel. Ideaal is anders, maar TS geeft zelf aan onvoldoende met de webwinkel te kunnen doen. Als je vertrouwen in elkaar hebt kunt je best zo'n huurconstructie opzetten. Het zou niet mijn voorkeur hebben overigens.
En dat houd ook stand in de rechtszaal?

OK goed om te weten, wellicht is dat dan ook een leuke optie.
Blijft de vraag wie dan de verantwoordelijke is en dergelijk.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.