Vacature Webredacteur

1
We zijn op zoek naar een extra webredacteur. De meest duidelijke uitleg staat waarschijnlijk op Zoekbijbaan. Theoretisch is die website vooral gericht op studenten die graag savonds of in het weekend werken, maar de website is vrij groot en niet duur dus gebruik ik wel vaker als ook jonge afstudeerders welkom zijn.

Ik doe het nu dus via Zoekbijbaan maar geen idee of dit de beste methode is. Iemand suggesties hoe ik zo'n vacature het beste onder de aandacht kan brengen? Hoe vinden jullie de juiste mensen en van welke kanalen maken jullie zelf vaak gebruik?

Vacature staat ook op Twitter. Retweet is welkom!
Nu op mijn weblogs:

Re: Vacature Webredacteur

3
PeterPastoor schreef:Hmmm jammer dat ik er misschien nog te weinig verstand van heb. Anders had ik misschien gereageerd!
Wat bedoel je precies? Jouw kennis is toch ruim voldoende Peter? Je zou, doordat ik je al een beetje heb leren kennen, goede kans maken. Maar heb jij niet gewoon je eigen bedrijf die je moet runnen en is Genemuiden niet wat ver van Utrecht om meerdere keren per week op en neer te moeten reizen?
Nu op mijn weblogs:

Re: Vacature Webredacteur

4
Vergeleken met anderen hier is dat te weinig denk ik. Ik haal veel hier weg en van andere webwinkels. Tuurlijk weet ik er wel wat van en valt er veel te leren.

Qua eigen bedrijf....ik werk nu ook fulltime en doe bedrijf ernaast. Stel dat ik bij jullie werk parttime, dan zou ik voor de rest met mijn bedrijf bezig kunnen.

Afstand is misschien wel weer een punt. Vanaf huis werken is niet mogelijk bij jullie?
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Vacature Webredacteur

5
Nope. Gezelligheid op kantoor is een belangrijk onderdeel van deze vacature. Helaas!

Snap nog steeds je probleem m.b.t. kennis niet trouwens. Als je verwijst naar mensen als Eentje, Ward of Wouter die hier veel posten, dat zijn directeuren van behoorlijke ecommerce bedrijven. Als ik die kennis verwacht van een webredacteur dan ben ik nog wel een paar jaar aan het zoeken geloof ik. Of ben je bang dat je de Nederlandse taal of het met tien vingers tiepen niet voldoende beheerst?
Nu op mijn weblogs:

Re: Vacature Webredacteur

6
Dat laatste is het misschien ook wel :D Maar dat valt ook te leren.

Ik ga er over nadenken en het er met mijn ega over hebben. Ik wil graag fulltime met webwinkels bezig. En als het dan idd parttime kan bij jullie en de rest van de tijd met eigen webwinkel....waarom niet? Moet ik wel weer even een auto aanschaffen want ik gebruik werkbus nu prive ;)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!