Opencart update

1
Ik ben een Opencart webshop versie 1.5.5.1 aan het updaten naar 1.5.6.4. Ik doe alles wat op Opencart staat, maar na de upgrade via /install krijg ik een wit scherm op de admin en homepagina: http://finnleys.nl/update/
Wat doe ik verkeerd?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Opencart update

5
Ik krijg de volgende errors:

PHP Unknown: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/finnleys/domains/finnleys.nl/public_html/catalog/controller/feed/beslist.php on line 397
PHP Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/finnleys/domains/finnleys.nl/public_html/index.php:106) in /home/finnleys/domains/finnleys.nl/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 28
PHP Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/finnleys/domains/finnleys.nl/public_html/index.php:106) in /home/finnleys/domains/finnleys.nl/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 29

Re: Opencart update

7
Deze is inderdaad niet compatibel met de huidige versie, bedankt hiervoor.

Kan u zeggen hoe ik de andere error moet oplossen?

Re: Opencart update

10
Hmm, niet helemaal logisch. Als de logger HTTP-output genereert, kun je inderdaad geen HTTP-headers meer wijzigen (zoals de foutmeldingen aangeven), alleen hoort de logger helemaal geen output te genereren.

Ik moet er nog eens een nachtje over slapen.
Misschien weet een van de andere OpenCart-gebruikers een oplossing?
StoreCore.io