Even voorstellen....de man achter T-Shirts4Less.nl

1
Het leek mij wel zo netjes om mij voor te stellen aan het grote publiek van Webwinkelforum.

Begeef mij al vele jaren in de E-commerce branche (komende vanuit de financiële sector) en door een (kleine) overname ben ik inmiddels de trotse eigenaar van T-Shirts4Less.nl

Deze webwinkel draait via myshop.com (voorheen MijnWinkel.nl) en daar ben ik buitengewoon tevreden over. Ben overigens zeer benieuwd naar hun nieuwe (nog te lanceren) systeem.

Vragen/opmerkingen omtrent het initiatief zijn natuurlijk meer dan welkom!

Groeten,

Yorick
T-Shirts4Less.nl - Witte, Zwarte en Kleurrijke T-Shirts van hoge kwaliteit voor Dames, Heren en Kinderen. Ook voor bedrijven!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Even voorstellen....de man achter T-Shirts4Less.nl

5
Shoppagina.nl schreef:Welkom en mooie shop! Helder en overzichtelijk en je bent niet duur!

Kun je van de offertepagina niet een formulier maken? En de 'Over ons'-pagina steekt een beetje af bij de rest: Veel tekst en erg dicht op de (niet zo heel sterke) foto.

Verder geen commentaar. Succes met je webshop!
Bedankt voor het geven van je mening, wordt zeer gewaardeerd!
De genoemde punten zullen in de volgende update meegenomen worden.
T-Shirts4Less.nl - Witte, Zwarte en Kleurrijke T-Shirts van hoge kwaliteit voor Dames, Heren en Kinderen. Ook voor bedrijven!

Re: Even voorstellen....de man achter T-Shirts4Less.nl

7
Ik heb de vorige shop niet gezien dus vergelijken zit er helaas niet in. Op het eerste gezicht ziet het er overzichtelijk uit en heb ik eigenlijk maar 2 opmerkingen:

De iDeal, Paypal, webwinkel keurmerk enz rechts komt heel erg schreeuwerig over en trekt alle aandacht naar zicht toe. Goed om het te laten zien maar misschien is het iets too much?

Iets wat me meer stoort zijn de productfoto's. Het ziet er nogal slordig uit alsof gekreukte shirts op een pasvorm gekwakt zijn. Ik denk dat nettere foto's zeker een goede toevoeging zullen zijn :)

Re: Even voorstellen....de man achter T-Shirts4Less.nl

8
Dribbel_ schreef:Ik heb de vorige shop niet gezien dus vergelijken zit er helaas niet in. Op het eerste gezicht ziet het er overzichtelijk uit en heb ik eigenlijk maar 2 opmerkingen:

De iDeal, Paypal, webwinkel keurmerk enz rechts komt heel erg schreeuwerig over en trekt alle aandacht naar zicht toe. Goed om het te laten zien maar misschien is het iets too much?

Iets wat me meer stoort zijn de productfoto's. Het ziet er nogal slordig uit alsof gekreukte shirts op een pasvorm gekwakt zijn. Ik denk dat nettere foto's zeker een goede toevoeging zullen zijn :)
Bedankt voor je feedback. Zal het schreeuwerige gedeelte eens goed onder de loep nemen. Wellicht dat ik de ondersteunende banken weglaat. Wordt dan al een stuk rustiger.

Het maken van goede (lees; conversieverhogende) productfoto's van kleding is een ware kunst. Indien je iemand weet die dit vele malen beter kan dan hoor ik het graag :D .

Groeten,

Yorick
T-Shirts4Less.nl - Witte, Zwarte en Kleurrijke T-Shirts van hoge kwaliteit voor Dames, Heren en Kinderen. Ook voor bedrijven!

Re: Even voorstellen....de man achter T-Shirts4Less.nl

9
T-Shirts4Less schreef:
Dribbel_ schreef:Ik heb de vorige shop niet gezien dus vergelijken zit er helaas niet in. Op het eerste gezicht ziet het er overzichtelijk uit en heb ik eigenlijk maar 2 opmerkingen:

De iDeal, Paypal, webwinkel keurmerk enz rechts komt heel erg schreeuwerig over en trekt alle aandacht naar zicht toe. Goed om het te laten zien maar misschien is het iets too much?

Iets wat me meer stoort zijn de productfoto's. Het ziet er nogal slordig uit alsof gekreukte shirts op een pasvorm gekwakt zijn. Ik denk dat nettere foto's zeker een goede toevoeging zullen zijn :)
Bedankt voor je feedback. Zal het schreeuwerige gedeelte eens goed onder de loep nemen. Wellicht dat ik de ondersteunende banken weglaat. Wordt dan al een stuk rustiger.

Het maken van goede (lees; conversieverhogende) productfoto's van kleding is een ware kunst. Indien je iemand weet die dit vele malen beter kan dan hoor ik het graag :D .

Groeten,

Yorick
Aangezien het redelijk bekende merken zijn zoals Fruit of the Loom, hebben die niet zelf goeie productfoto's?

Persoonlijk zou ik het denk ik mooier vinden als de paspoppen ook armen hadden, nu lopen de mouwen net op niks uit, in de toekomst misschien iets om rekening mee te houden. Of gewoon iemand die model wilt staan.

Voor de rest goed bezig :)

Re: Even voorstellen....de man achter T-Shirts4Less.nl

10
Sorry maar die foto's lijken helemaal nergens op en zal ook heel erg veel mensen afschrikken. dus mocht je je conversie willen verhogen moet je daar echt wat aan gaan doen.

Wij hebben onze productfoto's gemaakt bij Nanette de Jong fotografie, een bekende van mij welke normaal gericht is op portretfotografie maar het leuk vind om ook producten te fotograferen.

Kijk maar even op onze site http://www.houtenwekker.nl

Ik vind onze foto's persoonlijk zeer sterk en zoveel heeft dit niet gekost:)!

Mocht je contact informatie nodig hebben dan kan ik je deze geven.

Re: Even voorstellen....de man achter T-Shirts4Less.nl

11
Het eenvoudigste en goedkoopste voor je is dat je ze gewoon kreukvrij op een goed contrasterende grond legt en eventueel achteraf nog verder bewerkt.

Indien je er toch volume in wil zien lijkt me idd het best een echt model te gebruiken of de 'neck-joint'/invisbile man methode toe te passen zodat je de paspop er helemaal kan uitsnijden.

Je kan ook een fotograaf onder de arm nemen maar dat is dan de iets duurdere optie.
http://www.editproductphoto.com/nl

Re: Even voorstellen....de man achter T-Shirts4Less.nl

13
De productfotografie is het belangrijkste verbeterpunt, daar kun je heel veel winst behalen.
De producten die je verkoopt zijn tijdloos, je hoeft dus niet ieder seizoen veel nieuwe foto's te maken. Bovendien verkoop je niet honderden verschillende artikelen. Ik zou dus niet schromen een model en fotograaf in te schakelen. Het is misschien even een investering maar die verdient zich dubbel en dwars terug. En het maakt je webshop zoveel professioneler.
http://www.goedkopezwembroeken.nl : Zwemmen in het voordeel!

Re: Even voorstellen....de man achter T-Shirts4Less.nl

14
Mooie website!

Wat mij direct opvalt is:

Je zegt snelle levering, maar 2 dagen levertijd vind ik tegenwoordig echt geen snelle levering. Dit zou mij persoonlijk kunnen afschrikken!

"Fruit Loom" is een bekend merk i guess? Persoonlijk vind ik 30-50 euro veel geld voor een neutraal shirt,:P maar als jij het voor elkaar krijgt om shirts te verkopen voor zulke bedragen heb ik heel veel respect voor je.

Heb je geen shirts voor dames? Want ik zie nergens de optie heren/dames. Ook zie ik nergens staan dat je webshop alleen op heren gericht is. Dus je trekt ook vrouwen aan, die op zoek zijn naar een shirt. Gemiste klanten..

Die product rating is overduidelijk nep! Op ieder product een 5 van 5 score. Persoonlijk zou ik dat weghalen of je rating wat gevarieerder maken;p. Als je klanten wel op ieder product de maximale score hebben gegeven, dan heb ik niets gezegd.

Je product foto's. Heel origineel achter een struikje.. daar moet ik je credits voor geven. Maar zoals andere reaguurders al hebben gezegd. De shirts zien er oud uit waarschijlijk door de belichting, stoffig, onaantrekkelijk, niet strak gestreken.. Het zijn waarschijnlijk splinternieuwe shirts maar ze komen tweedehands op mij over. Fix je foto's please!

Mooie website!
Jason
http://www.smartphone24.nl Smartphone reviews, previews en tests