Feedback HosieryHouse

1
Beste forumgebruikers,

Mede dankzij dit forum ben ik er reeds in geslaagd mijn webwinkel in beenmode online te krijgen en eigenlijk ben ik er best trots op. Site is nu iets meer dan 2 maanden online en ik zie het volgende:
- http://www.hosieryhouse.nl
- stijgende bezoekers aantallen (alleen focus op NL)
- CTR adwords >3%
- conversie tussen 2-3%

Bezoekers aantallen moeten nog wel fors omhoog (x5) wil het voor mij rendabel genoeg zijn. Uit mijn onderzoek blijkt dit dat deze bezoekers aantallen aanwezig is binnen markt en dat de topsites in dit segment waarschijnlijk veel meer bezoekers trekken per dag. Zelf trek ik er tenminste 1 jaar wellicht 2 jaar voor uit om op dat niveau te komen.

Aangezien ik vanuit mijn omgeving te weinig (opbouwende ...:-) kritiek ontvang op site wil ik vragen jullie dit te doen. Heb zelf nog wel enkele ideeën zoals keurmerk en verbeteren kwaliteit foto's.

Hartelijke goet,
Linda

http://www.hosieryhouse.nl

Re: Feedback HosieryHouse

2
Hallo

Ik heb al meteen iets voor je.

jou tekst
Wat nu als ik een beschadigd product ontvang?
In het geval van een verkeerde levering of wanneer een item beschadigd is bij ontvangst, vragen wij je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via de site. Wij zullen je ondersteunen bij het retourproces en indien de verpakking en het artikel niet beschadigd zijn, zullen we na ontvangst van de goederen je aankoopbedrag direct terugboeken.

Hoe kan een beschadigd product weer onbeschadigd bij jou retour komen. Die zin klopt niet of het is mij niet duidelijk wat ermee bedoelt word.
Verder zijn natuurlijk ook de retourkosten voor jou aangezien tot levering alle risico's bij jou liggen. Het dat is misschien handig om erbij te vermelden.

Zoals ook vermeld in je voorwaarden bij art.13 punt 5 :
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Voor keurmerk zal je het KvK nummer Btw nummer en telefoon nummer moeten vermelden. Liefst in de Footer dan is het meteen op alle pagina's zichtbaar.
En ook een achteraf betaal optie zoals bijvoorbeeld PostNL Rembours moeten aanbieden hier kun je dan een belachelijk hoog bedrag voor vragen.

Jou tekst
Bezorgkosten = geen
Wij brengen geen bezorgkosten in rekening, je bestelling wordt altijd gratis geleverd.

Misschien zoiets van maken.
Bij vooruitbetaling brengen wij geen bezo.... everd . Kiest u voor achteraf betalen via Rembours zijn wij wegens de kosten daarvan genoodzaakt om een bedrag van €.. in rekening te brengen.

Als je verder ook het stukje over retourneren op je klantenservice pagina zo zet zoals WWK het graag wil zou je volgens mij door de keuring moeten kunnen komen.

Dit is het betreffende stukje tekst :
Herroepingsrecht

"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via naam@yourewebsite.nl of het contactformulier rechts op deze pagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."

Hopelijk heb je er wat aan.

Over je design heb ik verder geen opmerkingen. Ben er zelf ook nog verre van overtuigd dat het design bij mij perfect is

Groetjes Frank

Re: Feedback HosieryHouse

3
Hoi Frank,

Dank je wel dat je de tijd genomen hebt om mijn site te bekijken en feedback te geven. Ik ga er mee aan de slag!
dank
Linda
IndoMarmer schreef:Hallo

Ik heb al meteen iets voor je.

jou tekst
Wat nu als ik een beschadigd product ontvang?
In het geval van een verkeerde levering of wanneer een item beschadigd is bij ontvangst, vragen wij je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via de site. Wij zullen je ondersteunen bij het retourproces en indien de verpakking en het artikel niet beschadigd zijn, zullen we na ontvangst van de goederen je aankoopbedrag direct terugboeken.

Hoe kan een beschadigd product weer onbeschadigd bij jou retour komen. Die zin klopt niet of het is mij niet duidelijk wat ermee bedoelt word.
Verder zijn natuurlijk ook de retourkosten voor jou aangezien tot levering alle risico's bij jou liggen. Het dat is misschien handig om erbij te vermelden.

Zoals ook vermeld in je voorwaarden bij art.13 punt 5 :
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Voor keurmerk zal je het KvK nummer Btw nummer en telefoon nummer moeten vermelden. Liefst in de Footer dan is het meteen op alle pagina's zichtbaar.
En ook een achteraf betaal optie zoals bijvoorbeeld PostNL Rembours moeten aanbieden hier kun je dan een belachelijk hoog bedrag voor vragen.

Jou tekst
Bezorgkosten = geen
Wij brengen geen bezorgkosten in rekening, je bestelling wordt altijd gratis geleverd.

Misschien zoiets van maken.
Bij vooruitbetaling brengen wij geen bezo.... everd . Kiest u voor achteraf betalen via Rembours zijn wij wegens de kosten daarvan genoodzaakt om een bedrag van €.. in rekening te brengen.

Als je verder ook het stukje over retourneren op je klantenservice pagina zo zet zoals WWK het graag wil zou je volgens mij door de keuring moeten kunnen komen.

Dit is het betreffende stukje tekst :
Herroepingsrecht

"U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via naam@yourewebsite.nl of het contactformulier rechts op deze pagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."

Hopelijk heb je er wat aan.

Over je design heb ik verder geen opmerkingen. Ben er zelf ook nog verre van overtuigd dat het design bij mij perfect is

Groetjes Frank

Re: Feedback HosieryHouse

4
Je site ziet er leuk uit. Vooral erg kleurrijk natuurlijk...

Hoewel het naar mijn persoonlijke smaak te druk is, roept mijn vriendin dat het vooral erg vrolijk is. Zo zie je maar dat het begrijpen van je doelgroep erg belangrijk is :D

Je verwijst bij webcare naar de chatfunctie links onderin... Deze staat rechts, maar wel onderaan...

Ik heb niet alles helemaal doorgelezen, maar is het nu 10% extra korting (altijd)? Of bij een tweede artikel? Je opmerking en toelichting lijken te verschillen.

Veel succes met de webwinkel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback HosieryHouse

5
Bedankt voor alle feedback.

Heb reeds eea aangepast maar voor sommige dingen heb ik iets meer tijd nodig om dit goed te krijgen. Zoals bijv. hoe eea te verwoorden mbt 10% korting op 2 artikel.

Ik ga hier weer mee verder en zal ook zeker andere van feedback voorzien.

Gr, Linda

__________________
www. hosieryhouse.nl