Problemen met SEO door erotisch product

1
Tips en adviezen gevraagd.

Toen ik een website bouwde om erotische ontbijtjes te verkopen wist ik niet dat het zo moeilijk zou zijn om deze bekend te maken en hoog in google te laten krijgen.
Veel site's willen mijn link niet plaatsten omdat het woord erotisch er in zit. Dus linkexchange, Kortingscode sites enz. houden de boot een beetje af.

Heeft iemand goede tips hoe ik er toch voor kan zorgen dat google mij als waardige webshop gaat zien.
De Ontbijtservice voor een spannend ontbijtje op bed...

Re: Problemen met SEO door erotisch product

3
Link exchange wil je sowieso toch niet als google merkt dat je dat doet krijg je een penalty daar wordt je ook niet blij van.

Wat je denk ik het beste kunt doen is op zoek gaan naar erotische blogs e.d. en kijken of je daar op kan gastbloggen bijvoorbeeld. Je kan desnoods ook zelf een paar blogs opzetten via bijvoorbeeld blogger.com. Of blog zelf, zorg voor goede content waar andere blogs in jouw markt waarde in hebben en benader die blogs dan om te kijken of je voor hun een stukje kan schrijven en naar die blogpost linken. Dan geef je hun waarde en jezelf.

Daarnaast geeft google steeds meer waarde aan tekst op de website zelf dus je kunt ook zelf langere teksten op de pagina's van je site zetten.

Intern linken vanaf de ene pagina naar de andere pagina helpt ook altijd.
Niet langer te veel uitgeven aan Google Adwords?
Online marketing bureau BSR Online