Lieuwe (WebwinkelMeerwaarde)

1
Aangezien ik nieuw ben op dit forum, zal ik me nog even netjes voorstellen...

Mijn naam is Lieuwe Miedema en ik ben eigenaar van http://www.WebwinkelMeerwaarde.nl.

Ik ben meer dan zeven jaar werkzaam geweest in verschillende functies bij grote bedrijven in het kwaliteitsvak. Het was mijn taak om problemen, tekortkomingen en/of wettelijke overtredingen op te sporen en voorstellen te doen ter verbetering. Hiervoor heb ik auditlijsten ontworpen en heel wat rapportages opgesteld. Ook heb ik veel ervaring opgedaan met klachtenmanagement.

Sinds mijn jeugd heb ik al een sterke interesse voor alles wat met ondernemen op internet te maken heeft.

Ik wil graag mijn kennis en ervaring gebruiken om ondernemers te helpen met hun webwinkel. Ik bied professionele en inzichtelijke Webwinkel Checks, die direct duidelijk maken welke punten kunnen worden verbeterd.

Daarnaast hoop ik een actieve bijdrage te kunnen leveren aan dit forum.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.