Aanbod: Gratis internetmarketing consult

1
Beste internet-ondernemers,

Mijn naam is Rowan Veenendaal en ik ben Internet Marketing Consultant in de regio Gelderland.

In minder dan 30 minuten stel ik je een paar belangrijke vragen, om te onderzoeken wat de status is van jouw huidige website en bied ik je een zeer onthullende analyse hoe jij op korte termijn de inkomsten van jouw website kunt verhogen.

Waarom gratis?
Ik wil je kennis laten maken met mijn specialiteiten.

Voor meer informatie kan je gaan naar:
http://rowanveenendaal.nl

Hopelijk spreken we elkaar snel!

Rowan Veenendaal

Re: Aanbod: Gratis internetmarketing consult

2
Klinkt allemaal erg leuk en heb contact gehad. Alleen werkt Rowan alleen via skype.
Dus heb speciaal hiervoor mij geregistreerd bij skype en het programma geïnstalleerd op de pc. Vervolgens helaas geen reactie meer.
Jammer ik was erg benieuwd naar zijn service, maar dit vind ik niet echt stijl.

Re: Aanbod: Gratis internetmarketing consult

3
Heh. Ik vind het aan de ene kant juist wel style als een Internet marketeer alleen Internet gebruikt voor zijn communicatie. Ik blijf het altijd vreemd vinden dat SEO bedrijven zichzelf promoten op beurzen, tekstschrijvers reclame maken op de radio, en webwinkels op televisie.

Wat ik dan weer wel apart vind, is waarom Rowan zo duidelijk aangeeft dat hij actief is in de regio Gelderland. Wat maakt dat nou uit als je toch enkel zaken doet via Skype? Jammer dat jij een slechte ervaring hebt Webstarter.
Nu op mijn weblogs:

Re: Aanbod: Gratis internetmarketing consult

4
Cross-mediale marketing (of net hoe je dat wilt noemen) werkt anders best goed als je budget daar toe kan reiken.

Wel apart dat er geen thuis gegeven wordt als er toch leuke dingen beloofd worden. Ik ben wel benieuwd welke vragen Rowan had gesteld. Maar voor niets gaat de zon op.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Aanbod: Gratis internetmarketing consult

5
Ik vind het persoonlijk altijd erg "gevaarlijk" als mensen dingen roepen als "Genereer meer omzet met jouw website binnen 7 dagen! Ook jij kunt hoge inkomsten genereren met jouw website, dankzij een paar eenvoudige tips, trucs en tactieken, die ik graag met jou wil delen."

Het klinkt mij allemaal te "Amerikaans"..