Daan Koek, marketeer bij TNT Post, wees via LinkedIn op een goed artikel van Stefan van Vliet over orderbevestigingen. Zeker de moeite van het lezen waard, vooral ook dankzij de praktische checklist:
http://www.2commerce.nl/webwinkel-begin ... ketingtool
Re: De orderbevestiging: een gouden marketingtool
2Ik had hem ook gelezen via linkedin. Staan zeker een paar goede tips in die menig shop nog kan toepassen!
Re: De orderbevestiging: een gouden marketingtool
3Leuke tips,
Gebruik de meeste al wel, ook een teken dat we dan goed bezig zijn.
Stuur de klant ook altijd een mail zodra wij het order verwerkt hebben,
met daarin de gegevens op welke dag hij zijn spullen kan verwachten.
wij hebben daar een mooi systeem voor gebouwd en het kost weinig moeite en
ook dit wordt volgens mij erg gewaardeerd.
Vindt het zelf ook altijd een beetje irritant als je iets besteld
en maar moet afwachten wanneer het geleverd wordt,
toen ik begon wilde ik dat dan ook anders.
Ben een week of drie geleden ook begonnen me beoordelingen te vragen,
en ook dat werkt naar volle tevredenheid, de verkopen stijgen elke dag.
was in elk geval een leuke tip
Gebruik de meeste al wel, ook een teken dat we dan goed bezig zijn.
Stuur de klant ook altijd een mail zodra wij het order verwerkt hebben,
met daarin de gegevens op welke dag hij zijn spullen kan verwachten.
wij hebben daar een mooi systeem voor gebouwd en het kost weinig moeite en
ook dit wordt volgens mij erg gewaardeerd.
Vindt het zelf ook altijd een beetje irritant als je iets besteld
en maar moet afwachten wanneer het geleverd wordt,
toen ik begon wilde ik dat dan ook anders.
Ben een week of drie geleden ook begonnen me beoordelingen te vragen,
en ook dat werkt naar volle tevredenheid, de verkopen stijgen elke dag.
was in elk geval een leuke tip