Een webwinkel starten

1
Hallo allemaal

ik ben nieuw hier en kan eigenlijk wel alle hulp gebruiken :D
Ik ben al een tijdje van plan om een webwinkel in Scrapbook artikelen op te zetten, heb het 1 en ander uitgezocht en daar is in deze regio best vraag naar.
Nu heb ik al een aantal groothandels gevonden, de naam is zo goed als bekend, ik heb een boekhouder en een website waar ik de winkel wil starten

nu rest mij alleen nog de KVK dit vind ik de grootste {engste} stap kan iemand mij uitleggen hoe dat precies in zn werk gaat? wat ik moet doen daarvoor enzo? Tips of aanraders?

Re: Een webwinkel starten

3
Bedankt :)
zijn er bepaalde dingen die ik in orde moet hebben voor ik daarheen ga?
bijv. de url van de webwinkel of uhm moet ik iets van belastingcijfers meenemen?
en de kosten? hoeveel is daT? en moet je dat gelijk betalen?

Re: Een webwinkel starten

4
Kosten verschillen per regio. Je dient direct contant of met pin te betalen. Eigenlijk hoef je alleen maar de bedrijfsnaam die je wilt gebruiken te weten. Best geef je ze even een belletje zodat iemand van de kvk je vragen kan beantwoorden :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Een webwinkel starten

6
Neem een legitimatiebewijs mee...

Je kunt meteen een internetadres en e-mailadres laten inschrijven. Niet verplicht, soms wel zo handig. Let er dan wél goed op dat je de domeinnaam al hebt geregistreerd. Tegenwoordig valt het wel mee, maar vroeger doorzochten domeinnaamboeren het handelsregister voor interessante nieuwe "klanten".

Vraag na het inschrijven om een uittreksel uit het handelsregister. Dat heb je bijvoorbeeld nodig bij veel groothandels, het aanvragen van een zakelijke bankrekening en dergelijke.
StoreCore.io