Instellingen omnikassa in webwinkel 5.5

1
Hallo allemaal,

Wij hebben webwinkel 5.5 van LogiVert en nu moeten wij gedwongen over van IDEAL naar Omnikassa, gedwongen is een groot woord maar helaas laten ze ons geen andere keus want dat IDEAL gaat eruit.

Als ik het programma opstart van webwinkel 5.5 dan ga ik naar het tabblad: BASIS GEGEVENS,
daarna BETALINGSWIJZEN, vervolgens toevoegen: RABO OMNIKASSA en dan bij instellingen:
staan dan de volgende 7 instellingen (Script / Currentcy Code / Merchant ID / Secret Key / Payment Mean Brand / Return URL en Key Version)

Wij hebben de gegevens van de rabobank allemaal ontvangen maar het is mij nog steeds niet gelukt het werkend te krijgen, als ik namelijk Merchant ID / Secret Key en de Key Version invul dan krijg ik de melding dat de betreffende gegevens van het betaalsysteem OmniKassa niet is ingesteldt.....

Wat doe ik verkeerd ?
Graag en heel graag hulp en daarvoor alvast hartelijk dank.

Har

Re: Instellingen omnikassa in webwinkel 5.5

3
Heb ze gebeld en vervolgens kreeg ik een site die zaken deed met de bank waar scrips opstonden om te gebruiken, veel scrips van bekende website bouwers maar niet van LogiVert, neem aan dat ik niet de enigste ben met 5.5 die het niet voor elkaar krijgt ??
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.