Na enige tijd meelezen zal ik me dan ook eens voorstellen

1
Hoi Mede-lotgenoten,

Voor mijn gevoel lees ik al eeuwig mee op dit forum, maar nooit de behoefte gehad een account aan te maken, tot vanavond, waarom? geen idee :) Mijn naam? Randau, aangenaam!

Onder de naam RTM Publishing beheren wij diverse webwinkels, zowel op basis van eigen voorraad als dropshipping.. Feitelijk doen we iedere keer hetzelfde trucje, maar dan met andere producten en dat gaat best lekker!

Succes met ondernemen voor allen!

Groeten Randau

Re: Na enige tijd meelezen zal ik me dan ook eens voorstelle

4
RTM Publishing schreef:Hoi Mede-lotgenoten,

Voor mijn gevoel lees ik al eeuwig mee op dit forum, maar nooit de behoefte gehad een account aan te maken, tot vanavond, waarom? geen idee :) Mijn naam? Randau, aangenaam!

Onder de naam RTM Publishing beheren wij diverse webwinkels, zowel op basis van eigen voorraad als dropshipping.. Feitelijk doen we iedere keer hetzelfde trucje, maar dan met andere producten en dat gaat best lekker!

Succes met ondernemen voor allen!

Groeten Randau
Gebruik je elke keer hetzelfde theme op je webwinkels?
Nieuwe Huisstijl?Nieuwe huisstijl ontwikkelen door een professioneel bureau.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.