Hello! De persoon achter ShirtsofCotton T-shirts

1
Ha allemaal, al een tijdje bezig op 't grote internet - sinds een tijdje met ShirtsofCotton T-shirts: T-shirts voor alle mannen.

Ik ben al een tijdje bezig in e-commerce land en heb een heel andere achtergrond (medisch). En nu iedere dag hard werken aan een top product: T-shirts!

De winkel draait via Magento en dat loopt prima. Magento 2 zien wij in de verte wel aankomen maar een overstap kan nog even duren.

We staan altijd open voor leuke en nieuwe ideeën - T-shirts gerelateerd ;P.

Groeten,

Sean
ShirsofCotton T-shirts - T-shirts voor alle mannen

Re: Hello! De persoon achter ShirtsofCotton T-shirts

2
Prima site, ziet er mooi uit, goed product.

Ik zou je melding weghalen op het begin, komt cheap en oplichterig over.
Je geeft 30% aan nieuwe klanten?

Waarom zou je? Trouwe klanten worden dus genaaid, en nieuwe klanten denken meteen dat je te hoge prijzen hebt (want 30% korting is VEEL).
Vind het niet bij je product passen.

Vind je banner ook vooral afleidend, het interesseert mij echt helemaal niks dat je een ing starter van de maand bent. Zegt mij helemaal niks. Gebruik die ruimte voor iets beters.

Soms wat veel informatie op een klein stukje.

Je keurmerk onderin lijnt niet goed uit.

Zitten ook wat taalfouten in je tekst.

Ook het idee van gratis verzending vind ik onzin. Ofja je redenering. Je betaald een eerlijke prijs voor een shirt, en alleen voor het shirt, en krijgt dan gratis verzending? Ja niet dus, precies andersom. Verzending is gratis dus je betaald meer voor het shirt. Koop je meerdere shirts? Dan betaal je relatief teveel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.