Feedback op Virtual Reality Webshop

1
Gisteren heb ik mijn webshop in Virtual Reality brillen voorzien van een nieuwe lay out. Hij was in eerste instantie wat donker en ik wilde voor een wat frissere look gaan.

Uiteraard ben ik vooral benieuwd naar jullie meningen en dan voornamelijk naar de verbeterpunten.

De website is te bekijken via http://www.vr-king.nl

Alvast heel erg bedankt voor het bekijken en geven van feedback.

Re: Feedback op Virtual Reality Webshop

3
Ja het zijn betaalbare gadgets. Er zijn er nu 2 niet te bestelling omdat ik op nieuwe voorraad wacht dus dat klopt.

En binnenkort ontvangt een behoorlijk aantal klanten een uitnodiging voor een review dus dan ziet dat er hopelijk wat serieuzer uit.

Bedankt voor je tijd en de moeite om te kijken!

Re: Feedback op Virtual Reality Webshop

4
Leuk product. Ken ik ook niet.

Het bellen op afspraak is inderdaad wat ongelukkig gekozen.

Je retourvoorwaarden zijn niet conform de wet. Er geldt een zichttermijn van 14 dagen.

Waar komt de score van klanten vandaan?


Wat is eigenlijk jouw doelgroep? Mensen die bekend zijn met jouw / soortgelijke producten, of probeer je de gemiddelde Nederlander aan dit product te krijgen?
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback op Virtual Reality Webshop

5
Ja dat bellen blijf ik lastig vinden omdat ik hiernaast nog parttime werk en dus beperkt bereikbaar ben. Wat zou hier een goede oplossing voor zijn?

Goeie van de zichttermijn, zal deze gelijk aanpassen. De scores komen nu nog uit reviews via de Facebook pagina.

Qua doelgroep is het nog lastig omdat Virtual Reality nog erg in de kinderschoenen staat. Ik wil mikken op de gewone consument die wil ervaren hoe dit is zonder gelijk honderden euros uit te moeten geven.

Re: Feedback op Virtual Reality Webshop

7
Dribbel_ schreef:Qua doelgroep is het nog lastig omdat Virtual Reality nog erg in de kinderschoenen staat. Ik wil mikken op de gewone consument die wil ervaren hoe dit is zonder gelijk honderden euros uit te moeten geven.
Dan zou ik zeker met een paar korte zinnen aangeven wat je ermee kunt/ er van kunt verwachten. Als gewone consument heb ik namelijk geen idee. Het staat er wel ergens op jouw site, maar niet in korte statements. Misschien kan je dit bereiken met een paar bulletpoints?
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Feedback op Virtual Reality Webshop

9
Oke ik heb gelijk een paar dingen doorgevoerd. Alle producten zijn weer bestelbaar nadat vandaag de voorraad is binnen gekomen.

Ik heb het nummer actief gemaakt op de site, ik heb deze gekoppeld aan een 085 nummer. Dat vind ik er wat netter uitzien dan een 06 nummer en het ziet er wat professioneler uit.

De volgende stap gaat zijn om in een paar simpele puntjes de werking uit te leggen :)

Re: Feedback op Virtual Reality Webshop

10
Ik vind dat er nog wat onduidelijkheden zijn.

In het blog staat bijv dat Need For Speed uitkomt in 3D. Maar volgens mij is dit niet mogelijk met de bril. Ook staat er Computer gegenereerde virtuele omgeving. Kunnen beelden van de pc naar de bril worden gestreamd?

Wordt er software bij geleverd? Is die gratis of kost het geld?
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: Feedback op Virtual Reality Webshop

11
Bedankt voor de opmerkingen. Ik heb de computer gegenereerde beelden vervangen door beelden die door de smartphone gegenereerd worden, in het kort uitgelegd om de home page hoe het werkt en aangegeven dat dit met (gratis) apps werkt.

Het blijft soms lastig om met een compleet "blind" beeld te kijken naar iets waar je zelf al meer vanaf weet. Heel erg bedankt voor de tips dus!

Re: Feedback op Virtual Reality Webshop

13
Ik heb er ook mee gespeeld en uitleggen aan iemand wat je ziet is heel moeilijk. Ze moeten het zelf meemaken. Mijn vrouw snapte niet wat ik eraan vond tot ze hem zelf eens probeerde.

Misschien moet je daarom een video maken met het tonen van je bril, hoe je de smartphone erin doet met een gedownloade app en dan (plat weliswaar) laten zien wat ze zien.
Bijvoorbeeld een achtbaan rit.

Je kan ook waarschuwingen op je site zetten voor als je hem gebruikt. Bijvoorbeeld zorg voor ruimte om je heen. Je zet zo een stap naar voren om iets te ontwijken terwijl er dan een (echte) tafel staat die je niet ziet ;-)
Deze waarschuwingen moet je zo maken dat ze zich realiseren dat wat ze zien iets is wat echt lijkt maar er niet is. Dus dat ze zin krijgen om het mee te maken.

Re: Feedback op Virtual Reality Webshop

15
Video's staan nog op de agenda. Daarin komen uiteraard de modellen aan bod, hoe ze werken, en wat je ermee kan doen. Gaat er zeker aan komen :)

Voor nu ben ik vooral benieuwd naar de telefoon hoe dat volgende week gaat werken. De eerste beller is al geweest (ondanks dat het nu buiten de aangegeven tijden is). Deze goed kunnen helpen dus ik denk zeker dat dit een fijne toevoeging gaat worden