Voorstellen Bigmensfashion

1
Hallo!
Mijn naam is Karien Lukas, eigenaresse van Bigmensfashion.
Inmiddels zijn wij een paar jaar bezig met Bigmensfashion en nog steeds niet uit ontwikkeld! Wij zijn begonnen met een webshop in trendy overhemden, waaruit bleek dat er vraag is naar grote maten herenmode. Wij hebben toen besloten om een switch te maken naar deze doelgroep. Een man met een maatje meer een trendy assortiment te kunnen bieden, dat is onze roeping geworden.

Vanaf het begin zijn wij aangesloten bij mijnwebwinkel. De vraag voor de toekomst zal zijn of wij bij elkaar blijven passen. Wij blijven dan ook graag op de hoogte van de items op het webwinkelforum.

http://www.bigmensfashion.nl Grote maten herenmode.

Re: Voorstellen Bigmensfashion

3
Welkom Karien,
Ik herinner je webwinkel nog, omdat deze als 1 van de weinig met een 100% score uit de test van de consumentenbond kwam. Mooi resultaat. Leuk dat je nu ook op dit forum actief bent.

Onze ervaring is dat Mijnwebwinkel een mooi systeem is, maar ook zijn beperkingen heeft. Ze hebben gekozen om helemaal geen HTML codes en dergelijke toe te staan, dan voorkomt problemen bij diverse beginners, maar zorgt ook voor beperkingen. Loop je daar zelf ook tegen aan?
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

Re: Voorstellen Bigmensfashion

4
Goedemorgen!
Dat klopt inderdaad, en daar waren wij dan ook erg blij mee! Wij bevelen ons zelf dan ook graag aan voor een nieuwe test van de consumentenbond! Wij zijn van mening dat de online klant dezelfde service mag verwachten dan bij een fysieke winkel.
Bij mijnwebwinkel lopen wij nu toch tegen een aantal punten aan. Op dit moment is voor ons het belangrijkste punt het niet kunnen gebruiken van filters. Handmatig is hier een oplossing voor maar dat verdient helaas niet de schoonheidsprijs. Wij zijn begonnen bij mijnwebwinkel en om dan de overstap te maken van iets vertrouwds naar iets nieuws, daar zijn we op dit moment eigenlijk nog niet helemaal aan toe. Maar houden de ogen open voor nieuwe mogelijkheden.

Mochten jullie nog praktische tips of dergelijk hebben, dan hoor ik dat graag!

--------------------------
http://www.bigmensfashion.nl Grote maten herenmode
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Voorstellen Bigmensfashion

5
libertes schreef:Welkom Karien,
Ik herinner je webwinkel nog, omdat deze als 1 van de weinig met een 100% score uit de test van de consumentenbond kwam. Mooi resultaat.

Dat is natuurlijk een lekkere binnenkomer. Altijd fijn als dit soort organisaties positieve beoordelingen geven. Eigenlijk zou iedereen dat moeten hebben, maar zo werkt het natuurlijk niet...
Plaats een Gratis backlink voor je webshop