SEO voor 1 vestigingen --> uitbreiding naar meerdere steden.

1
Beste collega's van webwinkelforum,

Ik ben naar deze site toegetrokken omdat ik met een aardig groot probleem zit, omtrent de SEO van mijn huidige pagina: https://purerepair.nl (Hier kun je zien waarom het zo gefocust is)

Zoals u via de link kunt zien, is de SEO gefocust op 1 stad, Groningen. Nu gaan wij uitbreiden naar andere steden, zoals Amsterdam. Natuurlijk wil ik mijn positie niet verliezen in Groningen, maar ook meedoen in de andere steden. Pagina's zoals iPhone reparatie groningen scoren goed, maar ik ben bang dit te verliezen als ik meerdere steden toevoeg.

Heeft iemand tips hoe ik mijn structuur aan kan passen op meerdere vestigingen?

Alvast dank!!!

Met vriendelijke groeten,

Thijn Felix
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: SEO voor 1 vestigingen --> uitbreiding naar meerdere ste

5
En zet hij het hier niet neer dan mis ik het helemaal.
Wat jij zegt is dat dit forum net zo goed weg kan en alles op higher level gezet kan worden.
En zet hij het op een forum dat jij niet leest dan kom je er ook niet op dat het een Cross-post is.
Je kan ook iedere post op higher level hier neerzetten met een link. Of waarom niet een link op higher level naar deze website?
Ik vind het gewoon krom, maar dat is mijn mening misschien vind de rest het allemaal wel nuttig. :wink:

Re: SEO voor 1 vestigingen --> uitbreiding naar meerdere ste

6
PaulG schreef:Wat jij zegt is dat dit forum net zo goed weg kan en alles op higher level gezet kan worden.
Wil je me alsjeblieft geen woorden in de mond leggen?
PaulG schreef:En zet hij het op een forum dat jij niet leest dan kom je er ook niet op dat het een Cross-post is.
Lijkt me logisch: van iets dat je niet ziet, weet je het bestaan niet.
Maar dat wil niet zeggen dat je dus ook maar met oogkleppen op je mond moet houden als je iets wel ziet.
PaulG schreef:Je kan ook iedere post op higher level hier neerzetten met een link. Of waarom niet een link op higher level naar deze website?
Omdat het geen aan webwinkels gerelateerde vraag is.
StoreCore.io