Gezocht: (afgeschermde) productlijst en -foto's!

1
Voor de studiemethode http://www.webshopheld.nl willen we enkele voorbeeldshops voor het MBO-niveau 2. Studenten moeten in eerste instantie leren hoe ze dit namaken, om te leren omgaan met de software en enkele zaken te begrijpen qua werkzaamheden in e-commerce.

Daarvoor hebben we inhoud van shops nodig. We zijn dus op zoek naar 2-3 productlijsten en productfoto's om een shop mee te kunnen vullen.

Het zal volledig afgeschermd gebeuren (dus zonder de robots van Google) en in een educatief karakter. Je hebt dus geen last van duplicate content. We kunnen er helaas niet voor betalen, maar zijn zeker wel bereid tot dankbetuiging (zoals op de site en in het studieboek). We kunnen je shop uitgebreid onder de aandacht brengen bij duizenden studenten die dus uren turen naar jouw artikeltjes en precies weten waar ze die moeten kopen. ;)

Iemand interesse om dit met ons te delen?
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gezocht: (afgeschermde) productlijst en -foto's!

7
Jan Roelofsen schreef: Mail je wat je allemaal graag wil hebben? Zeg het maar.
En een PM naar mij! :wink:
Om hoeveel producten gaat het?
De meeste productfoto's zijn van onze leverancier, maar hebben ook nog wat eigen productfoto's van 'oude' modellen.

Re: Gezocht: (afgeschermde) productlijst en -foto's!

14
jslomp schreef:Maak gewoon even een accountje op daisycon, productfeeds genoeg om mee te oefenen.
Dat kan, maar dan ben ik bewust iemand anders zijn statistieken aan het verknallen en ongevraagd dataverkeer aan het genereren (volgens mij betalen veel webwinkeliers daar ook gewoon voor bij affiliatebureau's). Het leek me beter gewoon open kaart te spelen en ik heb ontdekt dat er ook wel webwinkels zijn die het leuk vinden om aan een studieboek mee te werken. Inmiddels hebben we nu enkele partijen die daarvoor wat reclame terugkrijgen.
Nu op mijn weblogs: