Even voorstellen

1
Beste allemaal,

Fijn dit forum gevonden te hebben. Ik heb hier de afgelopen dagen al goede informatie gevonden, waarvoor mijn dank! Ik ben Ramon, bijna 40 en zit inmiddels 8 jaar afgekeurd thuis. Hiervoor heb ik jaren gewerkt als accountmanager in de projectinrichting. 

I.v.m. mijn gezondheid is een baan van 9 tot 17 uur (buiten de deur) geen optie. Thuis achter de computer en aan de telefoon kan ik wel uren maken. Ik heb veel commerciële ervaring, ben creatief en ga graag de uitdaging aan. 

De ene na de andere fysieke winkel moet zijn deuren sluiten. En de online markt groeit met de dag. Daar zijn veel kansen en mogelijkheden.
Ik heb een aantal ideeën die ben ik momenteel aan het uitwerken. Twee weken geleden heb ik me ingeschreven bij de K.v.K. En nu ben ik leveranciers aan het benaderen. Dit valt nog niet mee...

Maar ik heb geen haast, dus neem de tijd om de juiste partij te vinden om mee samen te werken.

Ik hoop dat we iets voor elkaar kunnen betekenen hier. 

Groeten,
Ramon

Re: Even voorstellen

4
Welkom op het forum.

In het onderdeel leveranciers vind je veel informatie over verschillende leveranciers en hoe je deze kunt benaderen/ selecteren.

Goed om te lezen dat je bezig bent om je plannen uit te werken. Het is belangrijk dat je goed weet wat jij gaat bieden, aan wie precies en waarom mensen bij jou moeten kopen en niet bij de concurrent.

Veel succes.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.