From Belgium with love

1
Hallo allemaal, 

Graag stel ik ons even voor, wij zijn Peter en Carmen, en hopen zeer binnenkort met onze nieuwe webwinkel te starten op breienenhaken.be. 

Op dit forum hopen we meer te weten te komen over SEO, link building en de praktische zaken over het runnen van een webwinkel zoals het transport, payment providers en dergelijke. We starten tegelijkertijd ook een brick and mortar winkel in Oostende. 

Carmen is de drijvende kracht achter de winkel en ik Peter ga de webwinkel bestieren. Ik heb zelf een achtergrond in hosting en webdesign.
Kyzoe.be - Hosting waar je op kan bouwen !

Re: From Belgium with love

3
Heel veel succes met de webwinkel. Hebben jullie ook breienenhaken.nl vastgelegd?  Misschien wel een tip om uit te leggen hoe men moet breien en haken met eventueel gratis simpele patroontjes.

Re: From Belgium with love

4
Hey Bert,

Nee die is niet van ons, deze is in quarantaine momenteel. We hebben wel breiwolwnkel.nl .be en .com 

Peter
Kyzoe.be - Hosting waar je op kan bouwen !
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.