Retour pakketten naar afhaalpunt laten sturen

1
Ik ben me eens aan het oriënteren wat ik het beste met mijn retour pakketten kan doen. Op het moment heb ik gelukkig een heel prima retour percentage en komt er maar 1 op de 25/30 pakketten retour (waarvan meestal nog voor een ander product gekozen wordt). Ik werk vanuit huis en meestal ben ik wel in de gelegenheid om pakketten aan te nemen maar omdat ik hiernaast ook veel onderweg ben komt het meer dan enkele keren voor dat de pakketten bij de buren gedropt worden. 

Ik wil hen er niet teveel mee belasten en zou het fijn vinden als ik ze bijvoorbeeld zelf af kan halen. Hier zit een PostNL punt in de Primera om de hoek dus als het mogelijkheid dit hier te doen (ga ik later deze week eens navragen) dan zou dat prima zijn. 

Ondertussen ben ik wel benieuwd hoe jullie dit doen en misschien hebben jullie nog wel een betere tip. Ik hoor het graag!

Re: Retour pakketten naar afhaalpunt laten sturen

4
Ik heb dat zelf opgelost door bij een bedrijf als Shurgards, EuroBox oid de kleinste opslagruimte te huren. Hierbij zijn 20 pakketten per maand bij inbegrepen, elk pakketje extra kost 1 euro (incl. btw). Opslagruimte zelf is 34 euro (incl. btw) per maand. Van maandag t/m zaterdag is er dan iemand aanwezig die de pakketten aanneemt en in de ruimte plaatst. Elke dag tussen 6.00-23.00 heb je toegang tot je opslag.

Ideaal omdat elke vervoerder pakketten kan droppen, en niet zoals bij een postbus alleen PostNL. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.