Ik zet mijn webwinkel te koop. Het is een webwinkel rondom Amerikaans artikel, welke nu helemaal hip en happening is en weinig te verkrijgen is in Nederland en Europa.
Waar het precies om gaat kan ik u in een PM vertellen.
Ik heb geen ervaring met het verkopen van een webwinkel. Het kan zijn dat ik daarom info vergeet te vermelden.
Laat uw vraag achter en ik zal zo snel mogelijk antwoorden, ofwel in dit draadje of wel per PM.
De webwinkel
- Gericht op vrouwen tussen de 20 en 45, met interesse in gezond leven.
- 23 maanden oud
- 18 gerelateerde domeinnamen geregistreerd
- blog, welke klaar is om verder gevuld te worden (heeft groeipotentieel maar nu te weinig tijd)
- afgeschermd b2b gedeelte voor bedrijven
- Geautomatiseerd systeem voor het afdrukken van verzendlabels
- scherpe prijsafspraken met vervoerders
- Site zowel in Engels als Nederlands. Duitse vertaling ligt deels klaar.
- Weinig concurrentie, veel vraag in Nederland en Europa.
4750+ volgers op facebook
1350+ volgers op instagram
152+ volgers op twitter
600+ volgers op pinterest
2800+ nieuwsbrief abonnees
80+ volgers op Bloglovin'
55.000 unieke bezoekers per jaar
B2B klantenbestand met een groot aantal nationale en internationale klanten, welke veel herhaalde aankopen doen.
Momenteel in gesprek met een groot bedrijf in Zwitserland, welke producten bij ons wil inkopen.
Veel (herhaalde) samenwerkingsmogelijkheden met bloggers.
Er is een bestelling onderweg uit Amerika. Geschatte voorraad waarde ligt met deze bestelling meegerekend op 22.000 euro
Veel mogelijkheden tot uitbreiding. (Blog, you tube filmpjes, seo, eigen extensies op het hoofdproduct laten maken in China. Contacten hiervoor zijn reeds gelegd)
Omzetcijfers, winstcijfers en winstmarges kan ik overleggen bij serieuze interesse.
We bieden de eerste 6 maanden ondersteuning waar mogelijk.
Reden voor verkoop: ik krijg er geen voldoening meer uit, plus relatie loopt stroef en doe het nu samen met mijn partner.
Re: Webwinkel te koop
2Goede Middag,
Mijn dochter heeft een gezonde voedingsadviessite en wil die graag uitbreiden in de "gezonde" sfeer. Misschien is jouw shop daar een goede aanvulling op maar dat weten we pas als je aangeeft wat je precies verkoopt.
Graag hadden wij wat aanvullende info,
m vr gr
Adrie van der Linden
Mijn dochter heeft een gezonde voedingsadviessite en wil die graag uitbreiden in de "gezonde" sfeer. Misschien is jouw shop daar een goede aanvulling op maar dat weten we pas als je aangeeft wat je precies verkoopt.
Graag hadden wij wat aanvullende info,
m vr gr
Adrie van der Linden
3Hi Adri, Het betreft deze webwinkel. Ik heb ook meer informatie gestuurd naar het e-mailadres die je mij hebt doorgegeven.
Voor de mensen die een privébericht hebben gestuurd: ik heb iedereen gereplied. Alleen sommige replies staan in postvak UIT en sommige bij verzonden berichten. Het lijkt erop dat de postvak UIT berichten nog niet verzonden zijn. Of dit klopt en waar dit dan aan ligt heb ik aan 1 van de moderators gevraagd!
Voor de mensen die een privébericht hebben gestuurd: ik heb iedereen gereplied. Alleen sommige replies staan in postvak UIT en sommige bij verzonden berichten. Het lijkt erop dat de postvak UIT berichten nog niet verzonden zijn. Of dit klopt en waar dit dan aan ligt heb ik aan 1 van de moderators gevraagd!
4dag Marjolein,
hartstikke leuke webshop. We gaan dit meenemen en wie weet?
Van de verzonden berichten wist ik ook niet precies wat het was maar na een bericht aan de beheerder ben ik er nu achter dat de berichten in "uit" blijft staan totdat de geadresseerde de post online "opgehaald" heeft!
Misschien hebben de mensen wel gelijk en moet je er gewoon mee doorgaan! Het straalt zoveel liefde uit daar komt iemand anders moeilijk overheen!
Gr
adrie
hartstikke leuke webshop. We gaan dit meenemen en wie weet?
Van de verzonden berichten wist ik ook niet precies wat het was maar na een bericht aan de beheerder ben ik er nu achter dat de berichten in "uit" blijft staan totdat de geadresseerde de post online "opgehaald" heeft!
Misschien hebben de mensen wel gelijk en moet je er gewoon mee doorgaan! Het straalt zoveel liefde uit daar komt iemand anders moeilijk overheen!
Gr
adrie
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!