MyParcel

1
In het verleden heb ik over veel problemen gelezen bij MyParcel, is dat nog steeds zo?
Is de service al verbeterd? Is het een goede prijs kwaliteits verhouding?

Re: MyParcel

2
Ik vind de service van MyParcel juist het beste van al de vervoerders waar ik mee werk. Alleen is de website soms wat traag maar er wordt binnenkort een nieuwe gelanceerd.

Re: MyParcel

4
Ik heb ook alleen zeer goede ervaringen met Myparcel, snelle en vriendelijke klantenservice als je ze nodig hebt. Website werkt eigenlijk altijd snel maar soms ietswat traag (paar seconden op label wachten) maar er komt inderdaad een nieuwe aan
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: MyParcel

5
Wij zijn ook zeer tevreden over myparcel! snelle service, niet te flauw met coulance en attente medewerkers! afgelopen jaren nooit geen problemen onder vonden.

Re: MyParcel

6
Ik gebruik ook myparcel. Echter ervaar ik geen traagheid met de labels. Ik maak de labels wel via een api.

De service is ook prima. (Ter info. Ze zijn nu wel overgenomen door PostNL)
Merk er tot nu toe nog niets van. De tarieven zijn nog steeds gelijk.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: MyParcel

7
Hallo MartijnB,

Ik begrijp dat je opzoek bent naar een partner die jouw pakketjes gaat versturen, verstuur je nu of wil je gaan versturen met MyParcel en gelijk instappen op de hoogste staffel (€ 4,85).

Stuur mij een PB voor meer info.

P.S. ook voor bestaande MyParcel klanten.

Groet

B&B

Re: MyParcel

8
Iemand ervaring met de widget van MyParcel te koppelen aan Magento? Is dit echt zo makkelijk? De prijs om het te laten koppelen door een extern bedrijf kost veel geld

Re: MyParcel

9
Volgens mij bedoel je de plugin. Als je Magento 1.9.2 hebt of lager, ja dan is dat niet moeilijk. En tja, wat is veel geld? Uurprijs? Meerdere uren werk?

Re: MyParcel

10
Wij hebben 1.9. Ja we krijgen inderdaad meerdere uren te horen, maar ik lees hier en daar wel is dat het via FTP binnen een paar tellen geregeld is. Dus vroeg me het af? Wat is het verschil met de nieuwere versie van Magento dan? Wordt het dan lastiger?

Re: MyParcel

11
Stel de vraag aan myparcel. Zij zullen je wel meer info kunnen geven over hoe "moeilijk" het wel of niet is. Zij zullen je graag als klant willen en je waarschijnlijk wel verder op weg helpen en informatie geven over de moeilijkheid van de plugin/koppeling. Misschien kunnen ze je in contact brengen met een goede partij die de koppeling kan maken.

suc6

Re: MyParcel

12
Zeker even aan MyParcel zelf vragen. Ik had een probleem met een Opencart koppeling. Zij zijn voor mij in de code van mijn shop gedoken om vervolgens een fout van mijn developer eruit te halen. Die fout zat op een geheel andere plek en daar was hij zelf nooit achter gekomen. Ze hebben dus erg kundige mensen in dienst die zeker niet te beroerd zijn om te helpen.