Grote pakketen verzenden

1
Hallo allemaal,

Ik heb al meerdere topics hierover gelezen maar ik kom er in mijn specifieke situatie niet goed uit.

Ik verzend producten van ongeveer 100cm bij 25cm bij 25cm. Maar het gebeurd vaak dat wij er 10 tegelijk verkopen max 15 kilo. In dat geval kom je al vaak uit op palletzendingen.

Nu wilde ik via DHL verzenden want zijn komen elke dag al bij ons in de winkel als op en afhaal punt van consumetengoederen.
Ik melde mijn pakketen aan via sendcloud maar de chauffeur wilde de pakketen niet meenemen omdat het dan om zakelijke pakketen ging. Met sendcloud gebeld en DHL maar daar kwam ik verder niet uit. Het bleek dus niet zo makkelijk te gaan als ik in mijn hoofd had. (aanmelden en ophalen)

Nu ben ik op zoek naar een andere vervoersmaatschappij met de volgende voorwaarden:
Ophalen na aanmelding ( dus geen vaste ophaaldagen)
verzenden van grote pakketen
goedkope verzending.

Weten jullie een manier om dit goed af te handelen. 

MVG Babsy

Re: Grote pakketen verzenden

3
Hallo Michel,

Ik ben gevestigd in Hippolytushoef in Noord Holland. Ik ben de pakkettarieven gewend van 5-6 euro. 
En mijn pakketten zijn nu vaak net te groot voor de normale pakkettarieven.
Volgens mij moet het lukken om mijn pakketten onder de 20Euro te laten verzenden. Alleen is dat meer gebaseerd op mijn gevoel ipv dat ik dat al echt gevonden hebt.

Groet, Babsy