1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

1
Goede dag allemaal,

Wij hebben en webshop in Gadgets en Cadeau's op dit moment bestaan wij 2 bijna 3 jaar.
http://www.koopcadeau.nl
Helaas kunnen wij der nog niet van leven.
Ons doel van de webshop is producten voor minder aanbieden dan onze concurrentie en vaak kunnen wij dat ook doen.
Wij hebben geen verzendkosten en bij ons voor 14:00 uur besteld morgen ook echt in huis.
Er komt nog en keurmerk, We zijn ook bezig met een nieuwsbrief aan het ontwerpen.
Wij zijn zelfs goedkoper dan bol,com in de meeste producten die zij ook aanbieden.
Wij adverteren via Beslist.nl/Marktplaats/Google.


Graag willen wij tips wat we beter kunnen doen om toch minstens 8 orders per dag te halen.


Met vriendelijke Groeten,

Koopcadeau Team

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

2
Welkom op het forum.

Ben je op zoek naar tips met betrekking tot marketing, conversie optimalisatie of wil je verbeteringen voor je website? Voor dit laatste hebben we een speciaal forumonderdeel.

1000 bezoekers per maand is overigens vrij weinig. Zeker voor een webshop.

Wat is je doelgroep?


Zo te zien heb je ervoor gekozen om een heel breed assortiment aan te bieden. Dit maakt het juist erg lastig. Hierdoor weet men niet waarvoor ze bij jou terecht kunnen. Jezelf onderscheiden wordt dan extra moeilijk.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

4
Koopcadeau:

Wat is je doelgroep?

Onze doelgroep is van 18 jaar en ouder

Ik kan niet helemaal peilen of je serieus bent of niet, maar dat is geen doelgroep.

Voordat je nog een cent extra uitgeeft aan marketing en optimalisatie, zou ik daar eerst stappen voor gaan maken. Als je weet aan wie je wilt verkopen, weet je ook hoe je hen het beste kunt bereiken en overtuigen. Hoe meer je weet, hoe beter.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

5
Verder zou je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunnen verbeteren.

Je algemene voorwaarden bijvoorbeeld, voldoen niet helemaal aan de wet. De Over Ons pagina lijkt een sterk aangedikt verhaal te vertellen...

De tagline shoppen WAS nog nooit zo leuk geweest en de zin welkom in onze ONLINE webshop doen ook afbreuk aan het imago. Verder zie ik her en der nog Engelse (niet vertaalde?) termen.

De website zelf ziet er overigens best leuk uit.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

6
WebwinkelMeerwaarde schreef:Verder zou je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunnen verbeteren.

Je algemene voorwaarden bijvoorbeeld, voldoen niet helemaal aan de wet. De Over Ons pagina lijkt een sterk aangedikt verhaal te vertellen...

De tagline shoppen WAS nog nooit zo leuk geweest en de zin welkom in onze ONLINE webshop doen ook afbreuk aan het imago. Verder zie ik her en der nog Engelse (niet vertaalde?) termen.

De website zelf ziet er overigens best leuk uit.

Dat is erg fijn om te horen wat zou u ons adviseren om te veranderen en op welke manier.
Dan kunnen wij daar aan werken en dat aanpassen.

graag hoor ik van uw

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

7
WebwinkelMeerwaarde schreef:
Koopcadeau:

Wat is je doelgroep?

Onze doelgroep is van 18 jaar en ouder

Ik kan niet helemaal peilen of je serieus bent of niet, maar dat is geen doelgroep.

Voordat je nog een cent extra uitgeeft aan marketing en optimalisatie, zou ik daar eerst stappen voor gaan maken. Als je weet aan wie je wilt verkopen, weet je ook hoe je hen het beste kunt bereiken en overtuigen. Hoe meer je weet, hoe beter.
WebwinkelMeerwaarde schreef: wij zijn heel sierreus alleen ons probleem is wij weten niet meer hoe we mensen kunnen bereiken en wat we wel en wat we niet goed doen zeg maar

wij werken met admarkt,marktplaats,google,belist.nl

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

8
Persoonlijk houd ik niet zo van dit soort gadgets, maar ik keek toch even en zag meteen de Helium ballon Hello Kitty
Ziet er wel leuk uit zo groot maar bij de afmetingen staat dat hij opgeblazen 67 cm hoog is. Dat is heel klein als je dat meisje met armen omhoog erbij ziet staan. Daar klopt niets van Dat kind is echt geen 50 cm hoog. 
En dat vind ik dan weer een soort van oplichting. Je maakt mij er niet blij mee en andere ook niet. 
Ik denk dat veel mensen (ik ook) zo'n gadget liever in china kopen. Het hoeft er niet de volgende dag te zijn en valt het dan tegen ben je 78 cent kwijt.

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

13
Zoals PaulG aangeeft, deze producten zijn allemaal te koop tegenwoordig via de chinese site's die ze voor 20% van de prijs aanbieden waarvoor jij ze op je site hebt staan. En ook nog eens geen verzendkosten via die chinezen.

Je kan natuurlijk een paar dingen veranderen. Bijvoorbeeld eigen foto's maken. Je hebt nu dezelfde foto's van de producten zoals op de chinese site's. De eerste 3 heb ik al meteen gevonden en heb niet eens een image search gedaan.

Als je eigen foto's gaat maken, de prijzen iets verlagen (is moeilijk maar een USB stick die jij aanbied voor 12,50 kost via china 2 euro) en meer creatief zijn met marketing.

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

14
John7 schreef:Zoals PaulG aangeeft, deze producten zijn allemaal te koop tegenwoordig via de chinese site's die ze voor 20% van de prijs aanbieden waarvoor jij ze op je site hebt staan. En ook nog eens geen verzendkosten via die chinezen.

Je kan natuurlijk een paar dingen veranderen. Bijvoorbeeld eigen foto's maken. Je hebt nu dezelfde foto's van de producten zoals op de chinese site's. De eerste 3 heb ik al meteen gevonden en heb niet eens een image search gedaan.

Als je eigen foto's gaat maken, de prijzen iets verlagen (is moeilijk maar een USB stick die jij aanbied voor 12,50 kost via china 2 euro) en meer creatief zijn met marketing.
Dank u voor de reactie we gaan der aan werken.
Maar wat bedoelt u meer creatief zijn met marketing in welke zin bedoelt u dat

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

17
Het over ons gedeelte is inderdaad wel wat overdreven. Ook een 06 nummer straalt niet echt vertrouwen uit. En dit kan al voor slecht een paar tientjes per jaar.

Over de producten hoeft het in principe geen probleem te zijn met de prijs. Ik hou mn concurrentie goed in de gaten. Eerst kijk je de prijs inclusief verzendkosten, levertijd en dan bekijk ik ook hoe de site eruit ziet en schat je in of een klant voor jou zou kiezen of voor de concurrent.
Bol.com vind ik zelf geen goed uitgangspunt zij zijn ook niet echt goedkoop. Goedkoop hoeft ook niet altijd het beste te zijn. Bijvoorbeeld bij Coolblue weet je dat je iets teveel betaald. Maar zij leveren een perfecte service.

Helaas is het probleem denk ik met de Chinese gadgets producten dat klanten er geen haast bij hebben. Zij zijn bereid lang te wachten voor hun product Het zijn hebbedingen. Zoek producten op waar klanten niet op willen of kunnen wachten. Jij kan iets voor 10 euro verkopen dat in China 1 euro kost als  de klant het morgen nodig heeft dan zal hij toch de keuze van 10 euro maken.

Persoonlijk maar ik altijd een hele goede afweging per product om het wel of niet te verkopen. En ja ik maak ook wel een inschattingsfouten.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

18
Koopcadeau schreef:[…] op dit moment bestaan wij 2 bijna 3 jaar.
[…]
Wij adverteren via Beslist.nl/Marktplaats/Google.
Als je bijna 3 jaar bestaat én adverteert via 3 van de belangrijkste advertentiekanalen maar gemiddeld maar 33 bezoekers per dag hebt, zit er iets heel erg scheef.
De pagina Over Ons (waarom twee hoofdletters?) verraadt waar dat aan zou kunnen liggen:
 Koopcadeau.nl had de wil om aan de behoefte van een actief publiek te voldoen dat op zoek is naar betaalbare vrijetijdsarrangementen.
Dat is een merkwaardig kromme zin. Vrijetijdsarrangementen? Je verkoopt toch gadgets? Die zin blijkt letterlijk gekopieerd van veilingsite UitBieden.nl. Google ziet dat ook.

En wat nog minstens even erg is: de naam Koopcadeau.nl op deze pagina is steeds een hyperlink naar http://www.uitbieden.nl. Niet alleen heb je content klakkeloos gekopieerd, maar je hebt niet eens de moeite genomen om de links aan te passen.

Zo zit je webshop vol van fouten en foutjes die afbreuk doen aan het vertrouwen van bezoekers. 
Grootste keuze, Laagste prijs!!
Vergelijkende reclame maken mag, als de vergelijking maar waar is. Maar je eerste USP bevat twee leugens: je hebt helemaal niet de grootste keuze (maar minder dan 150 artikelen) en je bent daarin zelden de goedkoopste.
Shoppen was nog nooit zo leuk geweest!
Ook al benoemd: de tagline die moet uitdrukken waarom mensen bij jou aan het juiste adres zijn, bevat een on-Nederlandse voltooid verleden tijd. Ook dat doet afbreuk aan het vertrouwen, want als het toch geen Nederlandse site is, kun je Chinese gadgets evengoed zelf op Alibaba bestellen.

Verder raakt je assortiment kant nog wal. Je wilt alles aan iedereen verkopen "van 18 jaar en ouder", maar verkoopt daardoor niets. Denk je dat je met twee damestassen kunt concurreren met webwinkels in tassen? Of zelfs maar met webwinkels in damesmode die damestassen erbij doen? Niets is onmogelijk, maar je maakt het jezelf én je bezoekers wel lastig door een assortiment van minder dan 150 artikelen zó breed uit te smeren over de meeste uiteenlopende productcategorieën.

Volgens mij zijn dat je twee grootste fouten: breng structuur en focus in je assortiment en herstel het vertrouwen van kopers en van Google.
StoreCore.io

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

21
Ik weet wel wie je uitsluit van je doelgroep. Vrouwen! 

In de navigatiebalk wil ik graag een menu tegenkomen en niet mijn account, etc. 

Afbeelding


Dit ziet er best amateuristisch uit en behoorlijk klein terwijl "mijn account" bovenin tegen mij aan schreeuwt. 

Lees je teksten eens na, want er staan zoveel schrijffouten in dat ik er chagrijnig van word.
Met een team van 7 man zijn we actief in heel Europa.
Waar zijn die 7 mensen dan?

Naast dat de website niet optimaal is, wordt Facebook bijvoorbeeld ook niet bijgehouden. Laatste bericht is 4 maanden geleden. Daarbij worden de foto's bewerkt met een afschuwelijk grijze achtergrond. Weinig likes.

Ik kan niet zien dat er hier elke dag aan gewerkt wordt.

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

23
frafra schreef:De 6 andere mensen zitten waarschijnlijk in een andere onderneming ;)
SBI: 47912 Detailhandel via postorder en internet in consumentenelektronica
SBI1: 47919 Detailhandel via postorder en internet in een algemeen assortiment non-food
Medewerkers: 1
Status: Actief
Lol :P en dan nog, wees eerlijk ;) hou je mond of nou ja draai er niet om heen. 

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

24
Het ziet er inderdaad gewoon heel rommelig uit. Niet aantrekkelijk. Het lijkt heel erg op zo'n Alibaba rip-off met automatisch vertaalde (slechte) teksten. Daarnaast is het totaal niet duidelijk wat je nou zou moeten kopen bij jou. Waarvoor kom je naar deze site? Dat word mij niet duidelijk. Neem dus de tips die eerder gegeven zijn mee. Wie is je bezoeker, wat moet diegene bij jou kopen en waarom ben jij beter dan anderen? Succes ermee. O ja, en dat onduidelijke gedoe over het aantal medewerkers werkt ook niet echt mee.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

25
Ward schreef:
Koopcadeau schreef:[…] op dit moment bestaan wij 2 bijna 3 jaar.
[…]
Wij adverteren via Beslist.nl/Marktplaats/Google.
Als je bijna 3 jaar bestaat én adverteert via 3 van de belangrijkste advertentiekanalen maar gemiddeld maar 33 bezoekers per dag hebt, zit er iets heel erg scheef.
De pagina Over Ons (waarom twee hoofdletters?) verraadt waar dat aan zou kunnen liggen:
 Koopcadeau.nl had de wil om aan de behoefte van een actief publiek te voldoen dat op zoek is naar betaalbare vrijetijdsarrangementen.
Dat is een merkwaardig kromme zin. Vrijetijdsarrangementen? Je verkoopt toch gadgets? Die zin blijkt letterlijk gekopieerd van veilingsite UitBieden.nl. Google ziet dat ook.

En wat nog minstens even erg is: de naam Koopcadeau.nl op deze pagina is steeds een hyperlink naar http://www.uitbieden.nl. Niet alleen heb je content klakkeloos gekopieerd, maar je hebt niet eens de moeite genomen om de links aan te passen.

Zo zit je webshop vol van fouten en foutjes die afbreuk doen aan het vertrouwen van bezoekers. 
Grootste keuze, Laagste prijs!!
Vergelijkende reclame maken mag, als de vergelijking maar waar is. Maar je eerste USP bevat twee leugens: je hebt helemaal niet de grootste keuze (maar minder dan 150 artikelen) en je bent daarin zelden de goedkoopste.
Shoppen was nog nooit zo leuk geweest!
Ook al benoemd: de tagline die moet uitdrukken waarom mensen bij jou aan het juiste adres zijn, bevat een on-Nederlandse voltooid verleden tijd. Ook dat doet afbreuk aan het vertrouwen, want als het toch geen Nederlandse site is, kun je Chinese gadgets evengoed zelf op Alibaba bestellen.

Verder raakt je assortiment kant nog wal. Je wilt alles aan iedereen verkopen "van 18 jaar en ouder", maar verkoopt daardoor niets. Denk je dat je met twee damestassen kunt concurreren met webwinkels in tassen? Of zelfs maar met webwinkels in damesmode die damestassen erbij doen? Niets is onmogelijk, maar je maakt het jezelf én je bezoekers wel lastig door een assortiment van minder dan 150 artikelen zó breed uit te smeren over de meeste uiteenlopende productcategorieën.

Volgens mij zijn dat je twee grootste fouten: breng structuur en focus in je assortiment en herstel het vertrouwen van kopers en van Google.
goede dag,
wij waren erg benieuw waar u de  hyperlink heeft gezien naar uitbieden.nl is dat op onze site of ergens anders graag willen wij informatie om dit op te kunnen lossen
nogmaals bedankt voor u advies

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

27
WebwinkelMeerwaarde schreef:Beste Koopcadeau,

hoe ga je nu verder? Je hebt al heel veel tips gekregen van verschillende forumleden. Maar zo te zien heb je nog geen enkele opgevolgd. (Correct me if I'm wrong.)

Begin met het verbeteren, laat ons weten wat je gedaan hebt en je zult zien dat je dan weer opnieuw advies krijgt.

Succes.
Wij verwachten dat alle tips die ons zijn doorgegeven begin maart zijn opgelost wij doen ook zeker en melding op het forum als het is aangepast we zijn er druk mee bezig

Vriendelijke groet,
Benjamin koopcadeau

Re: 1000 bezoekers p/m weinig kopers Graag Jullie hulp!!

30
Ward schreef:
Koopcadeau schreef:wij waren erg benieuw waar u de  hyperlink heeft gezien naar uitbieden.nl is dat op onze site of ergens anders graag willen wij informatie om dit op te kunnen lossen
Op jullie eigen site:
http://www.koopcadeau.nl/over-ons
Hoe je dat oplost, hangt van je CMS of admin af. Hoe je het voorkomt: door geen teksten van andere sites te kopiëren.

Dank u wel voor u snelle reactie wij hebben het inmiddels gevonden en opgelost.