Re: WebwinkelKeur - Meerwaarde?

4
Voor mij heeft het zeker meerwaarde, WebwinkelKeur heeft echter naar mijn idee bij consumenten echter nog niet het 'aanzien' van bijvoorbeeld een Thuiswinkel Waarborg. Ik merkte echter wel een stijging in orders. Heb twee webshops met dit keurmerk en voor die €7 per maand is het gewoon echt een prima keurmerk.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: WebwinkelKeur - Meerwaarde?

5
Ik gebruik dit keurmerk al vanaf het begin. Ik ben er heel tevreden over. Ik wil mijn klant een stukje zekerheid bieden. Webwinkelkeur is betaalbaar en ik vind het persoonlijk niet nodig een bijdrage te leveren aan het salaris van voorzitter Ed Nijpels.

Ze zijn ook heel vernieuwend!

Re: WebwinkelKeur - Meerwaarde?

6
Elektrobert schreef:Ik gebruik dit keurmerk al vanaf het begin. Ik ben er heel tevreden over. Ik wil mijn klant een stukje zekerheid bieden. Webwinkelkeur is betaalbaar en ik vind het persoonlijk niet nodig een bijdrage te leveren aan het salaris van voorzitter Ed Nijpels.

Ze zijn ook heel vernieuwend!
Dat punt aangaande Ed Nijpels kan ik mij inderdaad helemaal in vinden. Ik vind het sowieso al gek om te betalen voor het laten zien van betrouwbaarheid, maar goed. Dan is een klein bedrag als dat WebwinkelKeur factureert nog zeker te overzien. De marges bij een Thuiswinkel Waarborg of iets dergelijks zijn gewoon echt niet mals.
Daarnaast is dat innovatieve ook een goed punt, ze luisteren daadwerkelijk naar feedback en doen daar iets mee. Eveneens tevreden.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.

Re: WebwinkelKeur - Meerwaarde?

7
Mijn shop is sinds zaterdag "goedgekeurd" door WebwinkelKeur. Ik ben benieuwd wat het graag brengen!

Voor nu staat het logo (klikbaar naar de pagina van mijn shop op de site van WebwinkelKeur) op mijn homepagina, en is de klikbare sidebar links te vinden op elke pagina van de shop. Verder maak ik het keurmerk en de voordelen nog zichtbaar op de klantenservice- en over ons-pagina etc... 

Ik sta er altijd voor open als iemand ideeën heeft en ze wil delen!
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!

Re: WebwinkelKeur - Meerwaarde?

9
WebwinkelMeerwaarde schreef:Interessant om in de gaten te houden of je verschil merkt...

en natuurlijk niet vergeten dat hier terug te koppelen ;-)
Precies, al blijft het natuurlijk altijd subjectief wat precies de meerwaarde is wanneer er zich een omzetstijging voordoet...
Zojuist alle klanten uitgenodigd om een review achter te laten op WebwinkelKeur. Staat zo stom om 0 beoordelingen te hebben... :roll:
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!

Re: WebwinkelKeur - Meerwaarde?

10
Zit er ook over na te denken om me hier aan te melden. €7 per maand is gewoon een goed bedrag. Die andere keurmerken zijn belachelijk duur gewoon.
Denk idd dat het voor de klant veiliger voelt als ze zo'n keurmerk zien.
Mag jezelf bepalen hoe je het logo en/of de widget op je site plaatst? Heb weinig ruimte en vind het sowieso niet heel erg mooi als het je halve 'home' pagina in beslag neemt.

Re: WebwinkelKeur - Meerwaarde?

11
Bij mij staat het links op de pagina. Kijk maar op mijn site (zie handtekening). Ik vind dit een mooie oplossing.
Eerlijk gezegd koop ik zelf niet meer bij winkels zonder keurmerk na een slechte ervaring. Ik heb mijn geld wel teruggekregen, maar het heeft maanden geduurd.
Een koper voelt zich beschermd, maar als verkoper vind ik het ook prettig dat ik een koper een stukje zekerheid bied. 

Re: WebwinkelKeur - Meerwaarde?

14
Elektrobert schreef:Bij mij staat het links op de pagina. Kijk maar op mijn site (zie handtekening). Ik vind dit een mooie oplossing.
Eerlijk gezegd koop ik zelf niet meer bij winkels zonder keurmerk na een slechte ervaring. Ik heb mijn geld wel teruggekregen, maar het heeft maanden geduurd.
Een koper voelt zich beschermd, maar als verkoper vind ik het ook prettig dat ik een koper een stukje zekerheid bied. 
Hoelang zijn jullie al lid bij webwinkelkeurmerk?