Goede verzendopties richting Frankrijk, Italie en de UK

1
Hoi, we doen al behoorlijk wat omzet in heel Europa en hebben redelijk strakke tarieven naar de meeste landen. Er zijn echter een 3-tal landen die ik nog strakker wil organiseren.

98% van onze pakketten zijn overigens onder de 2 kg. We verzenden vanuit Nederland.

Frankrijk: we betalen nu EUR 4,7 per pakket en doen transport met GLS. Deurcodes hebben we iets op gevonden. Toch nog steeds veel issues met GLS (wel minder geworden met de deurcode oplossing). Alternatieve bezorgpartijen zoals DHL komen echter met tarieven die gemiddeld EUR 3,- hoger liggen terwijl ik vermoeden heb dat ze net zoveel issues kennen in dit land Kent iemand een goede verzendpartij op dit land met voordelige tarieven?

Italie: nu EUR 5,9 per pakket en met GLS. Redelijk wat kwaliteitsissues. Zelfde vraag.

UK: EUR 4,8 per pakket via GLS (Parcelforce lokaal in UK). Kwaliteit is op zich redelijk op dit land. Ik zit met name te zoeken naar goedkopere tarieven gezien de grote eCommerce markt in dit land en mijn concurrentie die met name uit de UK en US komt.