Hi Jeroen,
Te beginnen, wat mij opvalt zijn je prijzen. Je geeft aan 'Scherp geprijsd' op de Homepagina, maar dat is niet helemaal waar.
Ik pak je Akileine Anti-Transpirant Gel(zweetvoeten)-product als voorbeeld. Leuk dat je €11,40 vraagt, maar op bol.com is ie goedkoper, namelijk voor €10,49.
En bol.com is al duur, omdat de verzendkosten verrekend zijn.
Dat terzijde, voet-verzorging.com, .nl was waarschijnlijk beter geweest, maar die zal waarschijnlijk niet beschikbaar zijn.
Wat je traffic betreft, volgens mij raden veel mensen af om aan
linkbuilding te laten doen. Zelf aan linkbuilding doen is prima, maar externe partijen dit laten regelen werkt averechts. Google is niet gek en heeft precies in de gaten waar je mee bezigbent. Verder sluit ik me aan bij Meerwaarde, goede SEO en goede content is de key. Zorg dat je webshop er verzorgd uitziet en ook goede content bevat. Dan heeft het pas zin om te adverteren. Probeer je te onderscheiden, waarom zouden mensen die Akileine gel bij jou bestellen en niet op bol.com
Random advertenties gaan plaatsen lijkt me vrij zinloos. Je kan beter op hetzelfde platform regelmatig adverteren, om de kracht van herhaling tot z'n recht te laten komen 'denk ik'. Correct me if I am wrong