Feedback gevraagd

1
Hey,
Als startende groothandel richten we ons momenteel ook nog op de verkoop aan particulieren omdat er niet in heel de Benelux een mogelijkheid is om onze producten te kopen. Daarom vraag ik wat feedback over onze webshop voor particulieren.

http://www.winkel-eleiga.be/

Mvg,
Davy

Re: Feedback gevraagd

2
Dat komt behoorlijk op je af!

De grote letters, de kleuren, etc.

Ik zou het zeker wat rustiger maken. Die welkomst tekst kan je gewoon weglaten.

De links in het linkerzij menu werken niet...


Wat verkoop je? Fietsen? (meen me te herinneren dat er ook onderdelen verkocht werden)
Waarom zou ik bij jou moeten kopen?
Waarom is je winkel te vertrouwen?

Met andere woorden: er is een begin, maar het is nog lang geen webwinkel. Wel goed dat je aan de slag wilt met feedback.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Feedback gevraagd

4
Eleiga schreef:Daarom vraag ik wat feedback over onze webshop voor particulieren.
Beste Davy,
Wat voor een soort feedback zoek je? Over de indeling, kleur, uitstraling, lay-out? 
Ik heb wel wat algemene opmerkingen over je site:
  • 'powered by' kan voor een professioneel bedrijf echt niet. Er is vast een optie waarbij je deze zin weg kan halen, en mijn advies zou dan ook zijn om dat vooral zo snel mogelijk te gaan doen!
  • Verder is er SEO technisch een hoop te verbeteren aan je webwinkel, maar om te beginnen zie ik dat je geen SSL-cert gebruikt. 
  • Verder ook totaal geen informatie over jullie, het bedrijf of de fietsen zelf.
Mijn advies zou zijn om het goed te doen, of helemaal niet. Dus kies voor een webhoster die Magento voor je wilt installeren met een mooi thema (deze sluit bijvoorbeeld goed aan bij wat jullie doen). Dan is je investering in het begin iets hoger, maar je kan ook in de toekomst nog zo veel meer met je site en het oogt en voelt allemaal gelijk een stuk professioneler. Zorg dan ook voor goede informatie pagina's en voldoende informatie over je bedrijf. 

Succes in ieder geval! 
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.