aub even meekijken

1
Vorige week heb ik mijn toenmalige site aan jullie geintroduceerd. Er kwamen veel kritische punten op. Daar ben ik blij mee, want ik heb het roer omgegooid en het helemaal aangepakt met jullie adviezen. Zouden jullie nu willen meekijken wat ik nog kan optimaliseren? Mijn site is https://www.tamziedoe.nl 

Re: aub even meekijken

4
TAMZIEDOE schreef:
Bolino schreef:Je hebt al een topic geopend, waarom een 2de topic openen?
Om meer mensen te bereiken, dacht ik
Dat is niet de juiste manier ;) Als iedereen dubbele topics gaat openen, wordt het een rommelzooitje. Je kan beter in je 'oude' topic aangeven dat je veranderingen hebt doorgevoerd. Dat is makkelijker voor iedereen :)
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: aub even meekijken

6
Droomjuweeltjes schreef:Sowieso wordt meekijken wel moeilijk bij een wit scherm met een 403 forbidden melding.
Wat doe ik dan fout? Ik ben een leek een ben op dit forum om geholpen te worden

Re: aub even meekijken

8
Die URL zou ik eerst aanpassen en zorgen dat hij op je domein werkt.
Verder wilde ik iets afrekenen maar die pagina bestaat niet (404)
Eerst moet je zelf even alles bekijken en als het werkt pas commentaar vragen.

Re: aub even meekijken

9
Ik wil je niet direct de grond in boren. Maar je website is een grote bende. URL's die niet werken, shortcodes welke niet werken, menu wat niet helemaal lekker past etc etc.

Voordat je je website hier linkt kan je toch ook zelf even alle pagina's checken, het proces wat een klant doorloopt zelf ook doorlopen etc etc

Re: aub even meekijken

10
Waarom probeer je niet eerst een verkopersplatform zoals nl.dawanda.com? Dan hoef je geen website te maken, je kunt gewoon alle betaalmogelijkheden aanbieden die je maar wil, en het kost je pas iets als je wat verkoopt, een klein bedrag aan commissie. Je hebt gelijk een groot publiek. En je kunt kijken of je producten aanslaan.

Re: aub even meekijken

11
Beetje jammer dat je steeds een topic opent, vragen stelt om feedback en dan steeds weer afhaakt, zonder te reageren.

Nu je je website ineens hebt omgegooid, kloppen ook alle links op je facebookpagina niet meer, lijkt me niet de manier om nieuwe volgers te krijgen.

Re: aub even meekijken

13
Inderdaad, die indruk heb ik ook. Vandaar dat ik die link naar DaWanda gaf, dat is voor zoiets ideaal om mee te beginnen. Maar dan is ineens de interesse weg op zo, of we geven niet de goede antwoorden. Geen idee.

Re: aub even meekijken

14
Hallo, ik ben enorm druk geweest om een nieuw site te bouwen. Alle punten erin verwerkt. Bewust even niet meer hierop gekeken om me te focussen op de site. Wie wil en nog zin heeft mag kijken en weer beoordelen. Excuses voor mijn afwezigheid. Ik waardeer wel jullie feedback. En ik ben een beginneling, maar wel een trotse die alles alleen doet.
https://www.tamziedoe.nl

Re: aub even meekijken

15
Eerst zelf kijken of alles werkt. Kan niets bestellen want registreren is niet mogelijk en zonder account verder kan niet.
En rembours is nog steeds gratis maar kost jouw zo 19 euro. Hoe doe je dat?

Re: aub even meekijken

17
TAMZIEDOE schreef:Ik zie het nu ook.help want heb geen idee hoe ik het inloggebeuren kan skippen
DROOMJUWEELTJES schreef:Waarom probeer je niet eerst een verkopersplatform zoals nl.dawanda.com? Dan hoef je geen website te maken, je kunt gewoon alle betaalmogelijkheden aanbieden die je maar wil, en het kost je pas iets als je wat verkoopt, een klein bedrag aan commissie. Je hebt gelijk een groot publiek. En je kunt kijken of je producten aanslaan.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: aub even meekijken

18
Stoer om alles zelf en alleen te doen, maar ik zie dit project niet snel "een verdienmodel" worden. Eerst eens ervaring opdoen in de verkoopbranche via een extern kanaal lijkt mij een heel goede tip. Langzamerhand met deze ervaring gaan denken aan een webwinkel kan dan altijd nog. Succes!

Re: aub even meekijken

19
Ach, ik denk ook dat ze het vooral doet voor de leuk en dat ze geen bakken met geld verwacht. Een webwinkel kan natuurlijk ook gewoon een hobby zijn. Voor iemand die er nog helemaal nieuw mee is kan het natuurlijk al een hele prestatie zijn om je shop geïnstalleerd te krijgen en wat dat betreft doet ze het best prima. 

Zorg dat je net genoeg vraagt om de kostprijs van je producten terug terug te verdienen en verkoop eerst eens wat via je website aan vrienden en familie die je willen steunen, dan hoor je ook meteen of ze lekker kunnen afrekenen en waar ze eventueel tegenaan lopen. Uiteindelijk heeft iedereen hier die zonder groot budget begonnen is moeten leren hoe ze vanuit niets een mooie winkel bouwden. Van het installeren van je eigen software leer je uiteindelijk meer dan een licentiesysteem zoals mijnwebwinkel. 

Alle begin is moeilijk
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers

Re: aub even meekijken

23
Website heeft geen juiste structuur. 
Wellicht is het een aanrader om je aan te melden bij Jimdo.
Kosten zijn €5,00 per maand, maar dan kan je in ieder geval aan de slag met een standaard template. 

Re: aub even meekijken

24
RVD2016 schreef:Website heeft geen juiste structuur. 
Wellicht is het een aanrader om je aan te melden bij Jimdo.
Kosten zijn €5,00 per maand, maar dan kan je in ieder geval aan de slag met een standaard template. 
Nergens voor nodig om daarvoor te gaan betalen. Je website draait op Wordpress, daarvoor heb je zat templates die niks kosten: https://nl.wordpress.org/themes/
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: aub even meekijken

25
RVD2016 schreef:Website heeft geen juiste structuur. 
Wellicht is het een aanrader om je aan te melden bij Jimdo.
Kosten zijn €5,00 per maand, maar dan kan je in ieder geval aan de slag met een standaard template. 
Nergens voor nodig om daarvoor te gaan betalen. Je website draait op Wordpress, daarvoor heb je zat templates die niks kosten: https://nl.wordpress.org/themes/
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!