Even voorstellen

1
Hallo, hierbij wil ik me ook even voorstellen.

We hebben 14 jaar een fysieke winkel gehad, maar door problemen met de locatie van het handelspand,
zijn we daar 2 jaar geleden mee gestopt.
In de winkel verkochten we Elektro, huishoud -en decoratie artikelen.

Na 2 jaar begon het echter weer te kriebelen en heb ik de stap gezet om een webwinkel op te zetten.
Het betreft dezelfde producten als vroeger in de fysieke winkel met uitzondering van elektro,
omdat die markt te groot is om te concurreren.

Ga hier met veel plezier eens rondlezen en wil ook nog tips opdoen ivm de marketing en zoekmachine optimalisatie.

Re: Even voorstellen

4
Hier is ie, maar stond ook al bij algemeen :  http://www.vamielec.be/

Site is online van maandag laatst , heb wel openingsadvertentie met kortingscode van 10 %,
leveringen en afhalingen kunnen starten vanaf 14 april,
wilde eerst alles op punt hebben qua voorraad maar toch al de gelegenheid geven rond te neuzen.
Tot nu toe al veel bezoekers , ook dankzij facebookpagina en acties daar, paar pre orders, maar hopelijk vanaf next week volle bak ;-) 

Marleen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Even voorstellen

5
Ik denk dat ik mss niet het concept heb van een GROTE webshop te zijn ( in de zin van het grote publiek bereiken, maar eerder in een straal van ... ), maar de mensen die ik vroeger in de winkel bediende nu op deze manier van dienst te zijn.
Maar toch ook hoop op extra publiek, ik heb wel een persoonlijke sfeer, eerder landelijk , vroeger ook in de winkel, nu doorgegeven op website.
Als iemand op m'n shop binnenkomt, wil ik dat ze als het ware in mijn huis binnenkomen en niet in een strakke webshop..
Marleen

Re: Even voorstellen

6
Dat is op zich wel een mooie gedachte. Is ook zeker haalbaar.

Toch zou ik er dan eerder voor kiezen om wel een strakke webshop in te richten en het persoonlijk te maken door foto's, verhalen, video, etc.
en sfeer te creëren door het kleurgebruik, lettertype, etc.

Een bezoeker van een webshop wil namelijk gemak en checkt op betrouwbaarheid. Als alles snel en makkelijk te vinden is en meteen duidelijk is dat hij of zij met een betrouwbare partij te maken heeft, zal deze eerder geneigd zijn iets te kopen.

Bezoekers uit je winkel, die ook eens online willen shoppen, zullen minder kritisch zijn. Maar op die manier trek je niet veel nieuwe bezoekers.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop