Re: webwinkel cube cart 6.0

3
Wat voor een soort hulp zoek je, wat werkt er niet, wat ben je bereid te betalen... Er missen wat dingen aan je eerste bericht, graag deze aanvullen indien je serieus opzoek bent naar mensen om je te helpen hiermee.
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: webwinkel cube cart 6.0

4
puurhost schreef:Wat voor een soort hulp zoek je, wat werkt er niet, wat ben je bereid te betalen... Er missen wat dingen aan je eerste bericht, graag deze aanvullen indien je serieus opzoek bent naar mensen om je te helpen hiermee.
hoi
mijn dank voor je antwoord,ik heb een paar jaar geleden deze webwinkel,door een,,,,vriend,,,laten opstarten,Deze was zeer bekend met cube cart.Die vriend ,bleek geen vriend !!Ik ben geen pc freak,en loop dan ook geregeld vast om de site te completeren.En zoek iemand ,die goed bekend is met cube cart,die evt op afstand en evt tegen betaling ,mijn vragen,waar ik tegen oploop verhelpt
mvg michel
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: webwinkel cube cart 6.0

5
michelke schreef:
puurhost schreef:Wat voor een soort hulp zoek je, wat werkt er niet, wat ben je bereid te betalen... Er missen wat dingen aan je eerste bericht, graag deze aanvullen indien je serieus opzoek bent naar mensen om je te helpen hiermee.
hoi
mijn dank voor je antwoord,ik heb een paar jaar geleden deze webwinkel,door een,,,,vriend,,,laten opstarten,Deze was zeer bekend met cube cart.Die vriend ,bleek geen vriend !!Ik ben geen pc freak,en loop dan ook geregeld vast om de site te completeren.En zoek iemand ,die goed bekend is met cube cart,die evt op afstand en evt tegen betaling ,mijn vragen,waar ik tegen oploop verhelpt
mvg michel
Mods: Ik besef me dat dit een grijs gebied is, mocht het teveel reclame maken zijn dan graag deze post verwijderen en mij daarvan op de hoogte stellen. 
Beste Michel,
Neem anders eens contact met ons op, wij bieden dit soort diensten voor verschillende klanten aan en hebben ook enkele CubeCart webshops onder ons beheer. Dit is uiteraard niet gratis indien je de hosting niet via ons hebt lopen. Maar mogelijk kunnen we een interessant aanbod voor je doen.
Overigens als je specifieke vragen hebt dat kan je ze ook altijd in dit en andere fora stellen. Vanuit daar is onze hulp natuurlijk wel gratis :)!
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!