Re: aub even meekijken

31
puurhost schreef:
RVD2016 schreef:Website heeft geen juiste structuur. 
Wellicht is het een aanrader om je aan te melden bij Jimdo.
Kosten zijn €5,00 per maand, maar dan kan je in ieder geval aan de slag met een standaard template. 
Nergens voor nodig om daarvoor te gaan betalen. Je website draait op Wordpress, daarvoor heb je zat templates die niks kosten: https://nl.wordpress.org/themes/
Ja ieder willekeurig programma, had hem niet zo overduidelijk op één moeten insteken. Kanttekening is wel dat als je niet eens bereid bent om €5,- per maand in een website te steken het naar alle waarschijnlijkheid een lastig verhaal gaat worden. Snap vaak ook niet waarom mensen niet gewoon een site laten bouwen. In de tijd dat je zelf zit te knutselen, had je kunnen werken, waarmee je waarschijnlijk twee website kan laten bouwen. 

Re: aub even meekijken

32
RVD2016 schreef:
puurhost schreef: Nergens voor nodig om daarvoor te gaan betalen. Je website draait op Wordpress, daarvoor heb je zat templates die niks kosten: https://nl.wordpress.org/themes/
Kanttekening is wel dat als je niet eens bereid bent om €5,- per maand in een website te steken het naar alle waarschijnlijkheid een lastig verhaal gaat worden. Snap vaak ook niet waarom mensen niet gewoon een site laten bouwen. In de tijd dat je zelf zit te knutselen, had je kunnen werken, waarmee je waarschijnlijk twee website kan laten bouwen. 
Hier kan ik me enkel bij aansluiten :)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: aub even meekijken

33
 In de tijd dat je zelf zit te knutselen, had je kunnen werken, waarmee je waarschijnlijk twee website kan laten bouwen. 
Dat heet investeren. ;-)
Je moet er wel wat aanleg voor hebben maar als je zelf je website bouwt kun je later wel sneller dingen aanpassen en weet je ook beter wat er gebeurt op je winkel. Vele die het laten doen moeten voor iedere scheet bellen met de ontwikkelaar van de website.

Re: aub even meekijken

34
PaulG schreef:
 In de tijd dat je zelf zit te knutselen, had je kunnen werken, waarmee je waarschijnlijk twee website kan laten bouwen. 
Dat heet investeren. ;-)
Je moet er wel wat aanleg voor hebben maar als je zelf je website bouwt kun je later wel sneller dingen aanpassen en weet je ook beter wat er gebeurt op je winkel. Vele die het laten doen moeten voor iedere scheet bellen met de ontwikkelaar van de website.
Het mes snijdt alleen aan twee kanten in dit verhaal. Het risico van het zelf doen is ook dat er best wat fouten in kunnen sluipen met alle gevolgen van dien. De beste optie is (mijn inziens tenminste) om zo veel mogelijk zelf te doen, maar zorg dat er altijd iemand is om op terug te vallen! 
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: aub even meekijken

35
Je hebt ook allerlei gratis Joomla templates. Dan heb je toch al een handige basis. Of voor een paar tientjes een betaalde template. Dan heb je meer mogelijkheden. Ik heb twee keer een Joomla site gemaakt van een gratis template (al een tijdje geleden hoor) en die websites liepen misschien niet optimaal, maar wel redelijk. Dus als dit voor hobby doeleinden is, moet dat wel voldoen.

Re: aub even meekijken

40
Het is nu weer anders dan gisteren. Gisteren was er nog een joomla website met zoals Elektrobert zegt, een groot wit scherm waarin om een reactie werd gevraagd. Nu is het weer Wordpress. Dat valt me eigenlijk vanaf het begin al op. Je bent van joomla naar wordpress gegaan en weer terug. Als we zeggen dat er iets niet goed is, dan begin je van voren af aan met een heel nieuwe opzet en andere kleuren. Het is toch veel logischer en handiger om te schaven aan wat je hebt opgezet? Je begint met iets en als dat niet goed is, dan verbeter je het. Of je probeert dat althans.

Ik herhaal nog één keer mijn tip, open je shop hier. Dat gaat je echt een hoop tijd en moeite schelen. Ik verkoop, behalve via mijn webshop, ook via dit platform en heb hier goede ervaringen mee.

Re: aub even meekijken

41
Droomjuweeltjes schreef:Ik herhaal nog één keer mijn tip, open je shop hier. Dat gaat je echt een hoop tijd en moeite schelen. Ik verkoop, behalve via mijn webshop, ook via dit platform en heb hier goede ervaringen mee.
Ik geloof niet dat dit de juiste link is ;)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: aub even meekijken

43
Droomjuweeltjes schreef:@puurhost
Ik krijg het goede platform als ik op de link klik. nl.dawanda.com. Wat gaat er mis bij jou?
Sorry ik dacht dat het een webwinkel was, maar het is een soort eBay. Mijn fout :)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!