Re: Feedback gewenst.

3
Het blauw uit je logo vloekt met het andere blauw uit je template.

Het openen en gebruiken van een account heeft een te prominente plaats. Dat schrikt sommige kopers af.

Verder is het assortiment inderdaad erg beperkt en laat je dat te nadrukkelijk zien met categorieën die maar één of slechts enkele artikelen bevatten. Wel een leuke Mr. Bean teddybeer trouwens!
StoreCore.io

Re: Feedback gewenst.

4
Meesleepbeest schreef:Geen keus. 19 producten online...
Het klopt dat het aantal producten momenteel nog nihil is. Dit komt omdat er de laatste tijd vooral veel moeite is gestopt in het aanpassen van de code en de lay-out.
Ward schreef:Het blauw uit je logo vloekt met het andere blauw uit je template.
Zo had ik er zelf nog niet naar gekeken, ik heb een kleine aanpassing aan het logo gedaan, ben benieuwd of het zo beter is, hoewel het nu wel weer heel erg aan de lichte kant is. :P
Ward schreef:Het openen en gebruiken van een account heeft een te prominente plaats. Dat schrikt sommige kopers af.
Helaas is het voor de administratie het nodig dat er een account in de database gezet word, ik ben er wel naar aan het kijken hoe dit proces vergemakkelijkt kan worden.
Ward schreef: Verder is het assortiment inderdaad erg beperkt en laat je dat te nadrukkelijk zien met categorieën die maar één of slechts enkele artikelen bevatten.
Klopt, de categorieën zijn momenteel nog erg leeg, de hoofdreden hiervoor is dat we deze binnenkort verder op gaan vullen en er momenteel al zeker van zijn dat we deze categorieën nodig hebben.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback gewenst.

5
7TH schreef:Helaas is het voor de administratie het nodig dat er een account in de database gezet word, ik ben er wel naar aan het kijken hoe dit proces vergemakkelijkt kan worden.
Maak er dan in elk geval geen hoofdpunt van in de hoofdnavigatie.
StoreCore.io

Re: Feedback gewenst.

6
Ward schreef:
7TH schreef:Helaas is het voor de administratie het nodig dat er een account in de database gezet word, ik ben er wel naar aan het kijken hoe dit proces vergemakkelijkt kan worden.
Maak er dan in elk geval geen hoofdpunt van in de hoofdnavigatie.
Vindt u het momenteel een obstakel in de navigatie dan?
Klanten kunnen gewoon alles doorzoeken, het winkelwagentje opvullen, etc.
Pas als de klant besluit tot betaling over te gaan wordt hem/haar gevraagd in te loggen, dit omdat betalingen via iDeal gekoppeld moeten worden aan een gebruikersaccount.

Re: Feedback gewenst.

7
7TH schreef:Vindt u het momenteel een obstakel in de navigatie dan?
Zeg gerust je.

En ja, "Mijn Account" valt nu te veel op, omdat het het eerste woord linksboven op de webpagina is en het eerste woord in de hoofdnavigatie. Dat zou ik weghalen. Wie wel graag een account gebruikt (de minderheid), heeft voldoende aan het kleinere "Log in of registreren" rechts.
StoreCore.io

Re: Feedback gewenst.

8
Ward schreef:
7TH schreef:Vindt u het momenteel een obstakel in de navigatie dan?
Zeg gerust je.

En ja, "Mijn Account" valt nu te veel op, omdat het het eerste woord linksboven op de webpagina is en het eerste woord in de hoofdnavigatie. Dat zou ik weghalen. Wie wel graag een account gebruikt (de minderheid), heeft voldoende aan het kleinere "Log in of registreren" rechts.
Dank u je ( :wink: ) voor het advies, het was inderdaad een onnodige tab, deze is nu weggehaald uit de navigatiebalk.

Re: Feedback gewenst.

9
Ik vind het wel een mooie site.
Houd persoonlijk van gadgets :P

Ik mis alleen de afmetingen bij een aantal artikelen zoals bijvoorbeeld het robotje en de mok.
Dit zou ik wel willen weten wanneer ik het zou aanschaffen.

Re: Feedback gewenst.

10
Ik mis ook de adresgegevens op de pagina contact of klantenservice. Ik zie ze alleen bij de algemene voorwaarden staan. Hier staat ook geen telefoonnummer bij of kvk en btw nummer.

Re: Feedback gewenst.

11
Persoonlijke mening: de Algemene Voorwaarden worden sowieso niet of nauwelijks gelezen door wiens klant dan ook. In jullie geval vrees ik dat de klant dit al helemaal niet meer wil doen. Te lange tekst, te weinig witruimte, te weinig rubricering.

Ik heb zelf o.a. een juridische achtergrond en ik heb over het algemeen geen moeite met het doorgronden van wet- en regelgeving, Algemene Voorwaarden en andere "kleine letters". Na artikel 1 te hebben gelezen en te zijn aangevangen met artikel 2, ben ik er mee gestopt. TL;DR (Too Long; Didn't Read).

Misschien kunnen jullie hier nog eens naar kijken?

Re: Feedback gewenst.

12
als ik over een afbeelding ga met de cursor, dan krijg ik een vergrote foto.
MAAR deze is maar ietsje groter, dus veel nut heeft het dan niet.
Probeer de vergrote foto wat groter te maken.

Afmetingen en gewicht zijn ook dingen die erbij mogen.

Re: Feedback gewenst.

13
esther schreef:Ik mis alleen de afmetingen bij een aantal artikelen zoals bijvoorbeeld het robotje en de mok.
Klopt! Deze zullen zo snel mogelijk toegevoegd worden bij artikelen zoals het "Android" figuur waarbij het formaat niet duidelijk uit de afbeelding af te lezen is. :wink:
esther schreef:Ik mis ook de adresgegevens op de pagina contact of klantenservice. Ik zie ze alleen bij de algemene voorwaarden staan.
Het is inderdaad niet erg handig dat de adresgegevens alleen maar in de algemene voorwaarden staan, we zijn momenteel met de "Contact/Klantenservice" pagina bezig, binnenkort zullen de gegevens daar duidelijk te vinden zijn.
Hier staat ook geen telefoonnummer bij of kvk en btw nummer.
Zelf vraag ik me sterk af in hoeverre mate dit nodig is bij een kleine webshop zoals deze. :P

Remko schreef:Persoonlijke mening: de Algemene Voorwaarden worden sowieso niet of nauwelijks gelezen door wiens klant dan ook. In jullie geval vrees ik dat de klant dit al helemaal niet meer wil doen. Te lange tekst, te weinig witruimte, te weinig rubricering.

Ik heb zelf o.a. een juridische achtergrond en ik heb over het algemeen geen moeite met het doorgronden van wet- en regelgeving, Algemene Voorwaarden en andere "kleine letters". Na artikel 1 te hebben gelezen en te zijn aangevangen met artikel 2, ben ik er mee gestopt. TL;DR (Too Long; Didn't Read).

Misschien kunnen jullie hier nog eens naar kijken?
Het is inderdaad een flinke lap tekst zo, we zullen binnenkort eens kijken of dit iets "leesbaarder" kan worden gemaakt.
veke schreef:als ik over een afbeelding ga met de cursor, dan krijg ik een vergrote foto.
MAAR deze is maar ietsje groter, dus veel nut heeft het dan niet.
Mee eens, de mouse-over functie is inderdaad een beetje "overbodige luxe", deze is nu helemaal uitgeschakeld, grote foto's kunnen bekeken worden door op de afbeelding zelf te klikken.

Re: [7Gadgets.nl] Feedback gewenst.

15
Als je dan toch aan het wijzigen bent, neem dan meteen de twee onderstaande spelfouten mee die op je pagina verzenden staan...

"7Gadgets.nl verzendT artikelen via TNT post, afhankelijk van het gewicht en formaat van het bestelde artikel wordT deze via brief- of pakketpost verzonden."

Je bent twee keer een 't' vergeten.

Re: [7Gadgets.nl] Feedback gewenst.

16
speurder schreef:Als je dan toch aan het wijzigen bent, neem dan meteen de twee onderstaande spelfouten mee die op je pagina verzenden staan...

"7Gadgets.nl verzendT artikelen via TNT post, afhankelijk van het gewicht en formaat van het bestelde artikel wordT deze via brief- of pakketpost verzonden."

Je bent twee keer een 't' vergeten.
Bedankt voor de tip, ik heb het gecorrigeerd. :wink:

Re: Feedback gewenst.

17
esther schreef:Hier staat ook geen telefoonnummer bij of kvk en btw nummer.
KvK nummer lijkt nog niet te bestaan volgens de kvK site.

Voor mij persoonlijk een reden om af te haken op een webwinkel, ik ga geen bestelling plaatsen zonder deze info.