Partner in nieuwe webshop gezocht

1
In februari 2017 start ik een nieuw landelijk concept om jonge kinderen meer te laten bewegen.In een wekelijks filmpje op internet willen wij een fanclub van kinderen en hun ouders creëren met geïllustreerde diertjes. In die filmpjes werken we als voice overs onder andere samen met Jochem van Gelder, Rond Boszhard en Goedele Liekens. Deze filmpjes worden vervolgens hard geboost op social media.
 
Vanaf het begin wordt dit gecombineerd met de verkoop van artikelen via een nieuwe (nog op te zetten) webshop. De artikelen richten zich in eerste instantie op bewegingproducten voor in- en rond het huis en wat merchandise. In de filmpjes wordt dus aandacht gegeven aan de producten.
 
Voor die webshop zijn wij nu de mogelijkheden in kaart aan het brengen. Het is voor ons nog niet zeker of we gaan werken met E-Fullfilment of gaan samenwerken met een bestaande partij.
 
Bovenstaande uitleg is veel te summier om een goed beeld te vormen van mijn doel, maar heel simpel komt het hierop neer: Of dit blijft vanaf 2017 een klein concept met een kleine investering en een kleine webshop óf onze strategie slaat aan en het wordt een groot en groeiend succes. Als ik met een partner ga samenwerken wil ik dat iemand die eerste mogelijkheid realiseert, maar slagvaardig genoeg is voor de 2e mogelijkheid. 
 
Ik zoek een ondernemer met aantoonbare ervaring in webshops, bij voorkeur in producten voor kinderen. Iemand die de middelen heeft om mee te investeren in o.a. voorraad en mee wilt denken in zowel producten als leveranciers.
 
Reacties of vragen kunnen via dit forum of naar Tjeerd@getfitstayfit.nl.
 
Vriendelijke groet,
 
Tjeerd