Tot hoe laat volgende dag leverbaar?

1
Ik plan om in bijberoep te beginnen met een webshop. 
Ik vind echter geen info over hoe laat pakketjes kunnen aangeboden worden aan Bpost/DHL/DPD
zodat ze nog de volgende dag aankomen. 
Ik zou immers heel graag next day delivery aanbieden maar ik vraag mij af of dit wel mogelijk is aangezien 
ik verzendingen pas kan klaarmaken rond 18u (na mijn dagjob).
Bedankt voor de info!

Re: Tot hoe laat volgende dag leverbaar?

3
Woon je in de buurt van een distributiecentrum en kan je zelf langsbrengen? Dan kan het voordelig zijn.

Bij lage aantallen zal je waarschijnlijk moeten accepteren dat je afhankelijk bent van een een pakketpunt in een bouwmarkt, supermarkt etc. PostNL heeft op een aantal plaatsen wel de aanlevertijden opgerekt: Lijst met locaties

Re: Tot hoe laat volgende dag leverbaar?

4
rzethof schreef:Woon je in de buurt van een distributiecentrum en kan je zelf langsbrengen? Dan kan het voordelig zijn.

Bij lage aantallen zal je waarschijnlijk moeten accepteren dat je afhankelijk bent van een een pakketpunt in een bouwmarkt, supermarkt etc. PostNL heeft op een aantal plaatsen wel de aanlevertijden opgerekt: Lijst met locaties
En de aanlevertijden van Bpost? Bpost is de postbezorger van onze zuiderburen, ik gok dat TS uit België komt :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Tot hoe laat volgende dag leverbaar?

5
Mick schreef:
rzethof schreef:Woon je in de buurt van een distributiecentrum en kan je zelf langsbrengen? Dan kan het voordelig zijn.

Bij lage aantallen zal je waarschijnlijk moeten accepteren dat je afhankelijk bent van een een pakketpunt in een bouwmarkt, supermarkt etc. PostNL heeft op een aantal plaatsen wel de aanlevertijden opgerekt: Lijst met locaties
En de aanlevertijden van Bpost? Bpost is de postbezorger van onze zuiderburen,  ik gok dat TS uit België komt :wink:
Scherp ;-) Vanaf 500 stuks per dag kan je rechtstreeks aanleveren bij een bPost sorteercentrum. Verder heb ik geen idee hoe het in België geregeld is :wink:

Re: Tot hoe laat volgende dag leverbaar?

6
Het betreft inderdaad België, het zal inderdaad verstandig zijn om even contact op te nemen met enkele vervoersmaatschappijen.
500 stuks per dag is voor een starter helaas nogal onrealistisch ;-)

Bedankt voor de hulp!