[maxumshop.nl]Wat vinden jullie van onze webshop/website?

1
Hallo Iedereen

Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Ferry, en heb samen met mijn vader een behoorlijk grote (4000m2) meubel/bedden/verlichtings zaak (outlet achtige setting) in Brielle. Sinds enige tijd ben ik ook bezig met het opzetten van een uitgebreide webshop/website met artikelen die goed verkopen in onze huidige real time winkel. De artikelen die ik ook online wil gaan verkopen zijn:

- boxsprings, matrassen, bedden, lattenbodems, stoelen, fauteuils, alle soorten lampen en woon deco.

De nadruk van onze shop (en realtime winkel) ligt op goedkope prijzen, trendy artikelen en snelle leveringen (wij houden ook alles op voorraad).

De site in nog steeds in aanbouw (wij zijn nog bezig met content en artikelen invullen), maar de shop kunt u al zien op http://www.maxumshop.nl.

De bedoeling van de site is zowel online te gaan verkopen als ook als info website te dienen, dus dat de klanten naar onze real time winkel komen om te kopen.

Graag hoor ik van jullie een reactie wat jullie er van vinden betreft uitstralling, opbouw en content. En misschien heeft u nog tips op of aan merkingen.

Groeten en BVD, Ferry

Re: Wat vinden jullie van onze webshop/website?

3
PeterPastoor schreef:Nee de verzendkosten zijn echter voor de verkoper ;)
Voor retouren zendingen mag je zelf kiezen wie die verzendkosten moet betalen. Verzendkosten bij de verkoop is wel voor risico van de verkoper als je het geld terug moet betalen na een retour.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wat vinden jullie van onze webshop/website?

5
Hallo Ferry,

Ik heb de site even bekeken en even rond gekeken. Wat mij ten eerste opviel is dat de laadtijd van de site vrij lang was (zeker meer dan 5 seconden) komt dit door het updaten elke keer of? Voor de rest ziet het allemaal vrij netjes uit. Als je het verder uitbreid en perfectioneert kun je best tevreden zijn met de webshop!
http://www.seebuyplay.nl

Re: Wat vinden jullie van onze webshop/website?

6
Waar ik een probleem mee heb is de totale onduidelijkheid over de verzendkosten. Dat moet allemaal op offerte aangevraagd worden, een reden om niet te kopen. Je werpt hier een flinke drempel op. Zeker nog eens gezien het feit dat diverse matrassen concurrenten gewoon gratis bezorgen.

Bedankt voor de inputt

7
Hoi iedereen

Allen bedankt voor de inputt, en reactie's. Ik kan er zeker wat mee.

Heeft iemand anders nog verbeter punten, zo ja dan hoor ik ze graag.

MVG,

Ferry :o

Re: Wat vinden jullie van onze webshop/website?

8
@ Ruud

Hallo Ruud

Bedankt voor je inputt betreft onze nieuwe site, de laad tijd van onze welkoms pagina is iets langer omdat we op deze een slide hebben geplaatst dit geeft wel een leuk effect maar duurt ietsje langer. Wij denken dat het dat wel waard is, denk jij dat het erg storend is?

Wij zijn nog aan het fine tunen, en uitbreidingen aan het doen. Dus nog veel werk aan de (web) winkel.

Heb je zelf ook een webshop?

Graag je reactie,

MVG, Ferry

Re: [maxumshop.nl]Wat vinden jullie van onze webshop/website

10
Beste Ferry,

Mooie shop, goed en duidelijk.

Wat me opviel, kleinigheidje;

onder het kopje van de 'megastore Brielle' staat er foto van jullie bedrijfshal. (1e foto)
Er staat een gruwelijk lelijk verkeersbord in het midden van de foto die het behoorlijk verpest.
Heb je geen andere betere foto?
Andere foto's ook op de rest van de site, zijn erg duidelijk. Complimenten.

Groet Ilona.

foto moet beter

11
Hallo Ilona

Bedankt voor je reactie en complimenten, de foto daar heb je helemaal gelijk in (even snel genomen). Staat ook op ons lijstje, maar ik wacht nog op betere reclame borden en vlaggen + mooi weer. Dan gaat de buitenkant weer eens op de foto. Komt goed.

Groeten Ferry,

Re: [maxumshop.nl]Wat vinden jullie van onze webshop/website

12
Na retour bezorging zal ook binnen de 30 dagen uw aankoop bedrag (excl. verzend kosten) retour gestort worden.

Het risico ter zake de producten gaat op het moment van levering op Klant over. Levering is “af magazijn"(conform Ex Works Incoterms
2000).


Maxum is niet aansprakelijk voor enigerlei schade tijdens of als gevolg van de bezorging ontstaan aan de zijde van de Klant of derden
tenzij deze aantoont dat de schade het gevolg is van grove schuld, grove nalatigheid, dan wel opzet van de zijde van Maxum.


De eigendom van geleverde artikelen gaat pas over, indien Klant al wat deze op grond van enige overeenkomst aan Maxum verschuldigd
is, heeft voldaan. Het risico ter zake van de artikelen gaat al op het moment van aflevering op Klant over.


Een verzoek tot het verlenen van garantie wordt slechts door Maxum in behandeling genomen indien dit verzoek binnen de geldende
garantietermijn is ingediend. Tevens dient dit verzoek binnen 14 dagen nadat de tekortkoming is geconstateerd of redelijkerwijs
geconstateerd had kunnen worden schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in overleg met
Maxum en in de originele verpakking.


Hoevaak zal ik dit nog moeten zeggen in feedbacks..... Da mag nie!
En ik zal vast nog wel wat vergeten zijn.

De AV die je hier hanteert zijn bestemd voor b2b levering, maar je levert ook/hoofdzakelijk aan consumenten neem ik aan?

Verder is je logo niet aanklikbaar om op de home te komen.
En is hij soms wel wat traag.

Re: Wat vinden jullie van onze webshop/website?

15
Ferry schreef:@ Ruud

Hallo Ruud

Bedankt voor je inputt betreft onze nieuwe site, de laad tijd van onze welkoms pagina is iets langer omdat we op deze een slide hebben geplaatst dit geeft wel een leuk effect maar duurt ietsje langer. Wij denken dat het dat wel waard is, denk jij dat het erg storend is?
Niet enkel storend voor de bezoeker maar ook slecht voor je ranking op Google. Zevenenveertig procent van de bezoekers haakt af wanneer de pagina niet binnen 2 seconden is geladen. Google hanteert een grens van 0.5 seconde. Ik raad je aan, zeker wat betreft je landingspage, deze sterk te versnellen.
Wij zijn nog aan het fine tunen, en uitbreidingen aan het doen. Dus nog veel werk aan de (web) winkel.
Memcache kan helpen de site te versnellen.

Wat zijn vruchten zal afwerpen, is dat je bij alle productcategorieën verklarende teksten hebt staan. Echter de positie van deze tekst moet onder de producten komen te staan. Nu drukt deze tekst de producten zover naar onder dat de bezoeker naar beneden moet scrollen. Een dergelijke positie is conversie verlagend.

Ik mis een bestelknop bij de productcategorie. Telkens naar de productpagina om te bestellen is lastig. Maak de bestelknop door wat contrast levendig, levendige knoppen zien er beter uit en zijn conversie verhogend.

Zelf zou ik de kleurstelling met een contrasterende kleur aanvullen, dat maakt de layout en daarmee de pagina overzichtelijker.
http://ecompro.nl/
http://ecomblog.nl/