Koopt/verkoopt U soms producten

Ik verkoop JA !
Totaal aantal stemmen: 8 (80%)
Ik verkoop Nee !
Totaal aantal stemmen: 1 (10%)
Ik koop soms wat (Geen stemmen)
Ik koop niet !
Totaal aantal stemmen: 1 (10%)
Webwinkels zijn aan mij niet besteed (Geen stemmen)
Totaal aantal stemmen: 10

maak nu uw webwinkel voor slechts 49 € / jaar

1
Hallo,

Sinds 19 oktober is de nieuwe E-Bay online genaamd DubLi. Ik zit al jaren in het "MLMvak"als ik het zo mag zeggen maar ben nog nooit zo iets tegen gekomen. Geweldig plan, geweldig programma en vooral goede manier van mensen benaderen.

DubLi is de nieuwe E-Bay alleen in tegenstelling tot wat bij E-Bay wordt gekocht of verkocht verdien je bij DubLi geld over wat gekocht of verkocht wordt. Dit geld voor de winkels, veiling maar ook gewoon particuliere verkoop.

Er zijn diverse soorten van inkomen je verdiend op 3 verschillende niveaus.

Ik ben te bereiken via skype op dubli_bel en wil je graag uitnodigen eens het gesprek met me aan te gaan zodat ik je kan uitleggen wat DubLi precies is en voor jou kan betekenen. Daarbij worden er ook internationale conference calls georganiseerd waar je in mee kan doen, graag wil ik je hier ook voor uitnodigen.

Binnenkort wordt een grote mediacampagne met radio, televisie en bioscoopreclame gestart en deze zal beginnen in Scandinavie en in de nabije toekomst afzakken richting Nederland - Belgie - Frankrijk en zo verder down under....!!

Bel me op via skype ( dubli_bel ) en bekijk http://www.dublinetwork.com/4343, Het is zeker de moeite waard en neem dat maar aan van een ervaren MLM'er die graag ook nog eens geld verdient, endit wil delen met anderen .

Indien jullie enkel als klant willen registreren dit kan ook, en dan wel gratis, of je wil een eigenwebwinkel, registreer je dan gratis als klant op my.dubli.com/4343 en maak uw eigen webwinkel voor slechts 49 € / jaar inplaats van 49 € / maand, indien nog vragen contacteer me via skype op dubli_bel of mail op dubli@euphonynet.be

Grtz,

;-)
Op zoek naar een eerlijk extra inkomen, of een webwinkel voor nu slechts 49 € / jaar ?