Er heeft een klant een bestelling in onze webshop geplaatst met een verkeerd adres, een verkeerd telefoonnummer en een ongeldig email-adres.
De klant is dus voor ons onbereikbaar en neemt zelf ook geen contact met ons op.
Ik heb ook wat geld teruggestort en in de omschrijving gezet om contact met ons op te nemen, heeft ook geen nut gehad.
Wat voor opties zijn er nog om de klant te bereiken?
Re: Koper onbereikbaar
2Maar er is dus wel betaald? Om wat voor bedrag gaat het?
En waar is het product nu? Betreft het trouwens een generiek product, of iets op maat?
En waar is het product nu? Betreft het trouwens een generiek product, of iets op maat?
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Re: Koper onbereikbaar
3Er is inderdaad betaald maar het gaat niet om een groot bedrag gelukkig (€25)
De bestelling ligt al een tijdje gewoon klaar en bij ons mogen ze zelf de breedte van de sticker bepalen dus het is wel op maat gemaakt.
De bestelling ligt al een tijdje gewoon klaar en bij ons mogen ze zelf de breedte van de sticker bepalen dus het is wel op maat gemaakt.
Re: Koper onbereikbaar
4Als ze op geen enkele manier bereikbaar zijn of zelf contact opnemen, zou ik het geld helemaal terug storten.
Dan is het voor jou netjes afgehandeld. En mochten ze later alsnog willen bestellen, kunnen ze dat altijd opnieuw doen.
Dan is het voor jou netjes afgehandeld. En mochten ze later alsnog willen bestellen, kunnen ze dat altijd opnieuw doen.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Koper onbereikbaar
5Eens met Pixiebell.
Zeker ivm het lage bedrag. Ik zou het risico op een slechte beoordeling niet willen lopen.
Zeker ivm het lage bedrag. Ik zou het risico op een slechte beoordeling niet willen lopen.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Re: Koper onbereikbaar
6Rustig afwachten tot de koper zich meldt. Geld terugstorten voor maatwerk lijkt mij niet aan de orde. Het is toch aan de koper om een juist adres op te geven?
Re: Koper onbereikbaar
7Gewoon terugstorten en je verlies nemen.
je weet niet wat de reden is dat de klant niet bereikbaar is, gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Anders krijg je morgen misschien een pissig emailtje waarom je niet levert..
je weet niet wat de reden is dat de klant niet bereikbaar is, gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Anders krijg je morgen misschien een pissig emailtje waarom je niet levert..
Re: Koper onbereikbaar
9Ik ben uiteindelijk voor de optie van Bert gegaan, wij hebben de sticker ook al gemaakt en zoals hij zegt gaat het hier om maatwerk. Ik heb alles eraan gedaan om contact met de klant te krijgen dus ik wacht het nog gewoon af.
Re: Koper onbereikbaar
10Ik had in eerste instantie niet begrepen dat hij al gemaakt was!
Hopen dat ze snel alsnog contact opnemen.
Hopen dat ze snel alsnog contact opnemen.
Re: Koper onbereikbaar
11Je hebt er al tijd, geld en energie in gestoken omdat het maatwerk is.
De klant heeft ook zijn verantwoordelijkheid, niets terugstorten en wachten tot dat de klant contact opneemt.
De klant heeft ook zijn verantwoordelijkheid, niets terugstorten en wachten tot dat de klant contact opneemt.