Graag ontvang ik van jullie feedback op mijn aankomende webshop http://goo.gl/sJ3WQp
- Wat vinden jullie van de achtergrond die ik gebruik bij product foto's? Moet ik dit toch niet omzetten naar wit?
Verder sta ik open voor iedereen zijn mening, dus kom maar op
Re: Feedback
2Nette website, maar oogt nog niet helemaal af.
Bijvoorbeeld op contactpagina staat ook veelgestelde vragen (maar die is leeg).
De algemene voorwaarden zou ik tussen info pagina's zetten in footermenu.
Hoewel je de bedrijfsgegevens hebt vermeld, zou ik toch (ook) kiezen voor een Over ons pagina.
De pagina met info over verzenden bevat onnodig / afschrikkende lange tekst. Kijk of je al deze info op die plek wilt, of werk bijvoorbeeld met een "lees meer"...
Verder zouden de foto's misschien inderdaad mooier zijn met een helemaal witte achtergrond. Maar wat mij meer stoort is dat de hoofdafbeelding te strak in het kader zit (teveel ingezoomd / geen witruimte). Dit geeft een onrustig beeld.
Maar eerst zou ik maar eens alle categorieën vullen met artikelen (of verwijderen, totdat je deze hebt).
Bij je klantvoordelen bovenin, zou ik de uiting "verzendinformatie" verwijderen. Hierdoor lijken er beperkingen te gelden.
Succes met je webwinkel.
Bijvoorbeeld op contactpagina staat ook veelgestelde vragen (maar die is leeg).
De algemene voorwaarden zou ik tussen info pagina's zetten in footermenu.
Hoewel je de bedrijfsgegevens hebt vermeld, zou ik toch (ook) kiezen voor een Over ons pagina.
De pagina met info over verzenden bevat onnodig / afschrikkende lange tekst. Kijk of je al deze info op die plek wilt, of werk bijvoorbeeld met een "lees meer"...
Verder zouden de foto's misschien inderdaad mooier zijn met een helemaal witte achtergrond. Maar wat mij meer stoort is dat de hoofdafbeelding te strak in het kader zit (teveel ingezoomd / geen witruimte). Dit geeft een onrustig beeld.
Maar eerst zou ik maar eens alle categorieën vullen met artikelen (of verwijderen, totdat je deze hebt).
Bij je klantvoordelen bovenin, zou ik de uiting "verzendinformatie" verwijderen. Hierdoor lijken er beperkingen te gelden.
Succes met je webwinkel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Re: Feedback
3Bedankt voor je feedback! Hier heb ik zeker wat aan, had het gevoel al een tijdje beetje vast te zitten..
Verder zit ik nog te twijfelen of ik niet het Engels tijdelijk wil uitschakelen en dit later op te bouwen wanneer ik het Nederlands volledig af heb.
Het kost erg veel tijd om én Engels én Nederlands te bouwen. Hoe denken jullie hierover?
Verder zit ik nog te twijfelen of ik niet het Engels tijdelijk wil uitschakelen en dit later op te bouwen wanneer ik het Nederlands volledig af heb.
Het kost erg veel tijd om én Engels én Nederlands te bouwen. Hoe denken jullie hierover?
Re: Feedback
4Als je je niet specifiek richt op een Engelstalige doelgroep, dan zou ik daar eerst zeker nog niet teveel aandacht aan besteden.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Feedback
5Hallo ik heb de webshop ook even bekeken en ziet er mijns inziens goed uit hoor
Ik mis alleen wat (verplichte) pagina's over het herroepingsrecht, je privacy statement (wat doe je met klantgegevens) en de klachtenprocedures.
Dit zijn verplichte zaken die je buiten je algemene voorwaarden om, ook nog apart moet vermelden, voor mijn part op een soort klantenservicepagina of F.A.Q.
Voorbeelddocumenten die je zo mag gebruiken kun je HIER vinden.
Mocht je daar nog vragen over hebben, mag je me altijd mailen op daniel@webwinkelkeur.nl
Succes met de shop !
Ik mis alleen wat (verplichte) pagina's over het herroepingsrecht, je privacy statement (wat doe je met klantgegevens) en de klachtenprocedures.
Dit zijn verplichte zaken die je buiten je algemene voorwaarden om, ook nog apart moet vermelden, voor mijn part op een soort klantenservicepagina of F.A.Q.
Voorbeelddocumenten die je zo mag gebruiken kun je HIER vinden.
Mocht je daar nog vragen over hebben, mag je me altijd mailen op daniel@webwinkelkeur.nl
Succes met de shop !
Re: Feedback
6Een FAQ kon ik ook niet vinden, maar het herroepingsrecht wordt beschreven op de retouren paginaDaniel WebwinkelKeur schreef:Ik mis alleen wat (verplichte) pagina's over het herroepingsrecht, je privacy statement (wat doe je met klantgegevens) en de klachtenprocedures.
Dit zijn verplichte zaken die je buiten je algemene voorwaarden om, ook nog apart moet vermelden, voor mijn part op een soort klantenservicepagina of F.A.Q.
https://freshlymind.com/retouren/?lang=nl
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Re: Feedback
7Helaas....zoals ik ook al in vorig topic zei....is niet volledig ( 3 x 14 dagen)WebwinkelMeerwaarde schreef:Een FAQ kon ik ook niet vinden, maar het herroepingsrecht wordt beschreven op de retouren paginaDaniel WebwinkelKeur schreef:Ik mis alleen wat (verplichte) pagina's over het herroepingsrecht, je privacy statement (wat doe je met klantgegevens) en de klachtenprocedures.
Dit zijn verplichte zaken die je buiten je algemene voorwaarden om, ook nog apart moet vermelden, voor mijn part op een soort klantenservicepagina of F.A.Q.
https://freshlymind.com/retouren/?lang=nl
Re: Feedback
8Wederom benoem je hier dat er pagina's missen. Je gaat nu pas in op tekst inhoud.
Wees voorzichtig met standaardteksten in je reacties (zo komt dit in ieder geval op mij over in je laatste rij reacties). Zonde en onnodig, want je hebt meer dan genoeg kennis en kunde om het advies passend te maken voor de website die je beoordeeld.
Ik ben het overigens met je eens dat die teksten nog niet goed zijn.
Daniel Webwinkelkeur:
Ik mis alleen wat (verplichte) pagina's over het herroepingsrecht, je privacy statement (wat doe je met klantgegevens) en de klachtenprocedures.
Wees voorzichtig met standaardteksten in je reacties (zo komt dit in ieder geval op mij over in je laatste rij reacties). Zonde en onnodig, want je hebt meer dan genoeg kennis en kunde om het advies passend te maken voor de website die je beoordeeld.
Ik ben het overigens met je eens dat die teksten nog niet goed zijn.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Re: Feedback
9Ik vind je site er netjes uit zien op het eerste gezicht.
Ik ben zeker geen expert dus laat mijn mening niet te veel meewegen maar de eerste indruk die ik krijg is alleen dat hij een beetje druk over komt op mij.
Zou je bovenin de menu optie mijn account niet kunnen verplaatsen naar de grijze balk bovenaan in de rechterhoek? daar heb je namelijk ook je login optie staan.
Contact zou je ook weg kunnen halen omdat dat al onderin staat
Misschien zie ik het verkeerd maar onder shop by category zie ik geen "meditatie matten" staan. Die categorie zie je wel in het drop down menu naast category en search
De opbouw van de blokken daar onder: zou het geen idee zijn om zoals je nu hebt die mooie foto van klankschalen te laten staan, en daar links van dan 3 klankschalen te tonen waar nu de 3 meditatie yoga kussen staan. Dat blok met de tekst, pijl en bekijk kussens weg. Dan zou je zeg maar per categorie zo'n geheel blok kunnen maken.
Nogmaals, ik ben geen expert maar dit is mijn eerste indruk als leek
Ik ben zeker geen expert dus laat mijn mening niet te veel meewegen maar de eerste indruk die ik krijg is alleen dat hij een beetje druk over komt op mij.
Zou je bovenin de menu optie mijn account niet kunnen verplaatsen naar de grijze balk bovenaan in de rechterhoek? daar heb je namelijk ook je login optie staan.
Contact zou je ook weg kunnen halen omdat dat al onderin staat
Misschien zie ik het verkeerd maar onder shop by category zie ik geen "meditatie matten" staan. Die categorie zie je wel in het drop down menu naast category en search
De opbouw van de blokken daar onder: zou het geen idee zijn om zoals je nu hebt die mooie foto van klankschalen te laten staan, en daar links van dan 3 klankschalen te tonen waar nu de 3 meditatie yoga kussen staan. Dat blok met de tekst, pijl en bekijk kussens weg. Dan zou je zeg maar per categorie zo'n geheel blok kunnen maken.
Nogmaals, ik ben geen expert maar dit is mijn eerste indruk als leek
Re: Feedback
10Bedankt allemaal voor weer de extra feedback!
De pagina's die jullie beschrijven die nog missen, zullen er zeker komen.
Ik ben nog bezig met het toevoegen van producten, en foto's / teksten hiervoor maken. (Verwacht aankomende donderdag weer 38 nieuwe producten te ontvangen)
Aangezien ik alle foto's / teksten daar zelf voor maak ben ik er wel even zoet mee naast mijn reguliere baan
Ik ben nu bezig met een andere opzet voor de home page. Graag hoor ik jullie mening hierover!
(Kan zijn dat deze regelmatig iets veranderd omdat ik er nu mee bezig ben. lees deze zondag 4 sept.
Homepagina (engels)
De pagina's die jullie beschrijven die nog missen, zullen er zeker komen.
Ik ben nog bezig met het toevoegen van producten, en foto's / teksten hiervoor maken. (Verwacht aankomende donderdag weer 38 nieuwe producten te ontvangen)
Aangezien ik alle foto's / teksten daar zelf voor maak ben ik er wel even zoet mee naast mijn reguliere baan
Ik ben nu bezig met een andere opzet voor de home page. Graag hoor ik jullie mening hierover!
(Kan zijn dat deze regelmatig iets veranderd omdat ik er nu mee bezig ben. lees deze zondag 4 sept.
Homepagina (engels)
Re: Feedback
11Goedemorgen allemaal,
Ik ben de laatste tijd druk bezig geweest het e.e.a. opnieuw te maken.
Graag ontvang ik feedback op het geen wat ik nu heb staan.
https://goo.gl/p28IKm <- de website is nu in het Nederlands en niet in het Engels meer. Ik ben van plan de Engelse versie later toe te voegen.
Copy short URL
Ik ben de laatste tijd druk bezig geweest het e.e.a. opnieuw te maken.
Graag ontvang ik feedback op het geen wat ik nu heb staan.
https://goo.gl/p28IKm <- de website is nu in het Nederlands en niet in het Engels meer. Ik ben van plan de Engelse versie later toe te voegen.
Copy short URL
Re: Feedback
12Hallo,
Als ik op de website klik op 'omslagdoeken' dan zie ik geen foto's, klopt dat?
Groetjes.
Als ik op de website klik op 'omslagdoeken' dan zie ik geen foto's, klopt dat?
Groetjes.