Re: Stickervellen MyParcel?

32
hairs4u2 schreef:Ik zie hier iedereen praten over stickervellen... ben je verplicht om ze op een stickervel uit te printen dan? Kan het niet gewoon op papier en dan met plakband op het pakket plakken?
De stickervellen van My Parcel krijg je gratis. En dit ziet er professioneler uit dan het op papier uitprinten en plakken met plakband.

33
Het kan, je moet wel rekening houden dat je plakband over het papier moet plakken. Anders kan het zijn dat met een beetje vocht het papier onleesbaar is. Gebruik bij voorkeur een laserprinter, dan is het bestand tegen iets meer vocht.

Nadeel van plakband er overheen plakken is, dat het plakband reflecteerd en dat daarom de barcode scanners bij PostNL niet goed werken. Betekend langere verwerkingstijd of zelfs dat het pakketje terugkomt.

34
Een sticker op A6-formaat voor PostNL en DHL kost hooguit 5 cent. Dát moet je afzetten tegen de kosten en het geklungel met het knippen en plakken van een printje.

Overigens hoop ik dat bij de keuze van de rest van de verzendverpakking en opvulmateriaal wat professionelere overwegingen de doorslag geven.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

35
Ward schreef:Een sticker op A6-formaat voor PostNL en DHL kost hooguit 5 cent. Dát moet je afzetten tegen de kosten en het geklungel met het knippen en plakken van een printje.

Overigens hoop ik dat bij de keuze van de rest van de verzendverpakking en opvulmateriaal wat professionelere overwegingen de doorslag geven.
Ook dat inderdaad. Ik ben verschrikkelijk blij met de stickers. Werkt ook efficiënter en wat nog mooier is is om alle opvulmateriaal wat je krijgt van je leveranciers bewaren! Hergebruik het weer, bespaar het daarop ;) en niet op een stickervel.