Ik ben alleen als leek nog even niet bekend wat PSP betekend(ik ken die afkorting alleen bij photoshop

Payment Service Provider: een aanbieder van betaaldiensten, zoals Sisow.moncherry schreef:Ik ben alleen als leek nog even niet bekend wat PSP betekend(ik ken die afkorting alleen bij photoshop)..Waar staat dat hiervoor? een tussen bedrijf voor Ideal handelingen?
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Maar zonder Paypal waren ze misschien naar een andere aanbieder gegaan.henk-k schreef:Wij doen al jaren PayPal (en andere methoden), daar hebben we nooit extra kosten voor gerekend. Het is wel zonde trouwens, betalingen van een paar duizend euro mag je gerust 100 euro aftikken
Wuustwezel en Gronau? Wat is dat..?BertB schreef:Internationaal zijn creditcard en PayPal de standaard; in NL zijn wij verwend met iDeal dat amper iets kost en vooral voor wat hogere bedragen heel profijtelijk is voor de nederlandse webwinkelier. Bij Wuustwezel en Gronau houdt iDeal helaas op.