Re: Leverancier Lego en/of playmobil

31
Zyra schreef:En ook al is er geen verkoopverbod. Ik krijg met geen mogelijkheid dat merk in mijn shop, want de distributie van het merk hier in Nederland eist dat je een stenen winkel hebt! [...]
Nogmaals een nee: dat is niet waar. :!:

Met het bij herhaling verkondigen van onwaarheden doe je dit forum geen goed. Je geeft er nu een nieuwe draai aan, maar ook die is onjuist. Vanwaar die rancune?

32
Iemand wel eens nagedacht over de beweegredenen van bepaalde groothandels?

Bedrijven die al vele jaren bestaan zullen vast wel een goed overwogen beleid voeren. Doen ze dat niet zijn ze al weg of vrij snel.
Zo niet dan hebben ze meer dan voldoende bestaansrecht om hun werkwijze te kunnen voeren.

Niet dat wij altijd even blij zijn met een behoudende groothandel maar het heeft ook zo zijn voordelen, ze houden de grootste idiote starters buiten wat mij wel goed past :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

33
Ward schreef:
Zyra schreef:En ook al is er geen verkoopverbod. Ik krijg met geen mogelijkheid dat merk in mijn shop, want de distributie van het merk hier in Nederland eist dat je een stenen winkel hebt! [...]
Nogmaals een nee: dat is niet waar. :!:

Met het bij herhaling verkondigen van onwaarheden doe je dit forum geen goed. Je geeft er nu een nieuwe draai aan, maar ook die is onjuist. Vanwaar die rancune?
Maar doel je nu specifiek op Lego? Of stel je dat dit soort verkoopverboden überhaupt niet bestaan of juist dat ze bij wet zijn verboden?