Re: Wat vind je van deze aquarium website?

31
Electronixs.nl schreef:Ikzelf werk ik transport. Voor zover ik weet moet het wel op de doos worden aangegeven LIFE ANIMAL. Zo wordt er extra aandacht aan besteed voor levering ivm zuurstof. Bij de douane krijgen deze zendingen dan ook voorrang.

Ik vraag me ook af hoe de verpakking is. Ik neem aan dat ze in een plastic zak zitten die in een doos verpakt zit? Als deze bijv. op een pallet wordt gezet waar een spijker uit steekt? Jou zending stuk maar al die andere pakketten in de auto hebben dan ook waterschade? Ik kan me niet voorstellen dat PostNL hier geen problemen mee heeft.

Als ik zelf een vloeistof vervoer dan zegt mijn werkgever dat ik deze verplicht op de bodem moet zetten van het voertuig. Klanten die vloeistoffen vervoeren betalen ook iets meer per zending.

Wil je weten hoe ze een vis kweken en transporteren per vliegtuig?
https://www.youtube.com/watch?v=2k72b-f3Nls
Ik heb ook niet vermeld dat het met Postnl word verzonden ;) Het word per koerier verzonden en ja postnl heeft ook koeriers

Re: Wat vind je van deze aquarium website?

34
Kijk en dat snap ik nu niet. Er wordt gesproken over een koerier. Hiervan heb ik dus een voorstelling dat er een bestelbusje/auto komt. Die laad de bestelde vissen op. En brengt deze direct door naar de klant.

Echter reken je € 9,50 (incl. btw) aan verzendkosten. De prijs van de vissen van 47 euro. Een Koerier heeft gemiddeld een minimaal tarief van 25 euro. Als deze dus zeg maar 2 uurtjes onderweg is dan kost het je al snel 50 euro aan verzendkosten.

Er bestaat ook iets van PostNL. Vandaag verzonden morgen voor 9 uur geleverd. Dit is geen koerier en kost 46 euro.

Dus ik zet hier dan toch vraagtekens bij. Al is dit nu eigenlijk off topic
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.