Re: TNT parcelware

31
Ik gebruik al anderhalf jaar Parcelware met een Dymo 4XL en het werkt prima, maar het is wel een matig pakket.

Het is wel een onoverzichtelijk pakket wat veel te veel mogelijkheden bevat die je niet gebruikt.
Uiteindelijk gebruik je alleen maar het "zending aanmaken" schermpje, maar er zit zoveel overbodige zooi in.

Bij Stamgegevens kun je bepaalde basisgegevens aanpassen. Waarom heet het Stamgegevens? Zie ik eruit als een Indiaan? Dat soort dingen. Waarom staat daar niet "uw gegevens" ofzo.

Overigens heb ik al een paar weken last van het feit dat de voormelding niet meer aankomt bij PostNL. Dit betekent dat ik bij ieder pakket 0.55€ extra betaal wegens "niet voorgemeld". Ik heb gebeld met de helpdesk, die een afspraak konden maken om met mij mee te kijken (extern bureaublad) maar daar heb ik niets meer op gehoord.

Kortom het werkt in principe allemaal wel, maar het kan echt veel beter.

Re: TNT parcelware

32
Captain Pervert schreef:Het is wel een onoverzichtelijk pakket wat veel te veel mogelijkheden bevat die je niet gebruikt.
Uiteindelijk gebruik je alleen maar het "zending aanmaken" schermpje, maar er zit zoveel overbodige zooi in.
Daar heb je wel een punt en onlangs heeft PostNL de webversie ook nog verbouwd. Als je echter veel uiteenlopende soorten (internationale) zendingen hebt, heb je vrijwel al die opties vroeg of laat wel nodig. Misschien zijn je problemen opgelost met een update van de desktopversie?
Captain Pervert schreef:Bij Stamgegevens kun je bepaalde basisgegevens aanpassen. Waarom heet het Stamgegevens? Zie ik eruit als een Indiaan? Dat soort dingen. Waarom staat daar niet "uw gegevens" ofzo.
Dat vind ik dan weer wél handig: als je meerdere webshops hebt, of dropshipt voor andere webshops, kun je met één druk op de knop een andere afzender instellen.
StoreCore.io