hoi allemaal,
We zijn ondertussen een jaar verder en ik moet zeggen; al veel geleerd van de afgelopen tijd

Nog steeds ben ik bezig met aanpassingen, lay-out etc. Ik doe alles zelf, en ja dat kun je vast wel zien

, maar ik ben redelijk tevreden; t.o.v. vorig jaar is de omzet al meer dan verdubbeld en heb ik ook al een vaste klantenkring weten op te bouwen.
Onlangs heb ik besloten het roer wat om te gooien en met Halloween, Kerst, Valentijnsdag etc. special Limited edition verzorgingsproducten aan te bieden. Dit blijkt best een succes te zijn!
Ik heb nu ook een drukker/ontwerper gevonden die binnenkort met mij om tafel gaat zitten om toch maar eens een echte huissteil te ontwerpen, iets waar ik eerst gewoon het geld niet voor had en zelf niet de goede kennis voor bezig.
Ik zou het heel fijn vinden als jullie nog eens een kijkje zouden willen nemen in de webwinkel en alle op- en of aanmerkingen zijn welkom!
Momenteel is de site in Halloween sfeer, tot eind oktober, daarna ga ik verder met de kerstspullen.
Wat ik nog wel lastig vind is het verdelen tussen de verzorgingsproducten en de woonaccessoires; in eerste instantie wilde ik kijken waar meer vraag naar was en daar in uitbreiden, maar beiden blijken even goed te lopen

Heel fijn natuurlijk, maar het kost wel heel veel tijd
Groetjes Olga