Re: www.fairyfair.nl net gestart

31
trashydiva schreef:Er bestaat een logivert forum, waar veel wordt uitgelegd over mijnwebwinkel.nl , maar dit werkt heel anders dan via Lemonweb. (Daar lees ik vele over scripts invoeren/wijzigen etc, waardoor je je website veel meer kunt personaliseren, maar dit werkt bij mij toch anders geloof ik, of kijk ik over een belangrijk onderdeel heen?
Hier haal je net iets door elkaar.
Het Logivert forum gaat over Mijn webwinkel software (http://www.logivert.nl).
Dit is dus iets heel anders dan mijnwebwinkel.nl,
Dit zijn 2 totaal verschillende pakketten namelijk.
Gebruiker van:
Logivert 6 Extended
https://www.pawsandclaws.nl

32
Jelle du Chatenier schreef:
trashydiva schreef:Er bestaat een logivert forum, waar veel wordt uitgelegd over mijnwebwinkel.nl , maar dit werkt heel anders dan via Lemonweb. (Daar lees ik vele over scripts invoeren/wijzigen etc, waardoor je je website veel meer kunt personaliseren, maar dit werkt bij mij toch anders geloof ik, of kijk ik over een belangrijk onderdeel heen?
Hier haal je net iets door elkaar.
Het Logivert forum gaat over Mijn webwinkel software (http://www.logivert.nl).
Dit is dus iets heel anders dan mijnwebwinkel.nl,
Dit zijn 2 totaal verschillende pakketten namelijk.
Was er al achter idd. :roll:

Waar kan ik dan wél info vinden over mijnwebwinkel. software??
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

35
Hoi allemaal,

Maar weer eens een berichtje :) Ik ben nu een paar maanden bezig en het begint al steeds beter te lopen. Ik ben nog steeds druk met uitbreiden van de site; informatie bij de producten, meer producten etc.

Ik zou heel graag nog eens wat feedback willen, dus als jullie (nog eens?) een kijkje zouden willen nemen, heel graag!

Wat missen jullie nog op de site? Wat klopt er niet etc?

De verzendkosten NL-België zouden nu moeten kloppen. De bezoekers nemen ook toe, nog niet extreme aantallen, maar nu gemiddeld 50 per dag, dus een stuk meer dan in het begin.

Ik ben nog bezig op de begin pagina meerdere subheaders te maken (er staan er nu 4) en daarnaast wil ik op alle subpagina's ook nog een plaatje bovenaan met het soort producten dat in die subcategorie voorkomt (hoop dat ik een beetje duidelijk ben, maar ik bedoel dus dit: http://www.fairyfair.nl/c-1019617/natuurlijke-zeep/ )

Het "over ons" stukje komt er ook nog aan, ik vind het lastig daar iets pakkends te schrijven.

Re: FairyFair.nl webwinkel

36
hoi allemaal,

We zijn ondertussen een jaar verder en ik moet zeggen; al veel geleerd van de afgelopen tijd :)
Nog steeds ben ik bezig met aanpassingen, lay-out etc. Ik doe alles zelf, en ja dat kun je vast wel zien ;), maar ik ben redelijk tevreden; t.o.v. vorig jaar is de omzet al meer dan verdubbeld en heb ik ook al een vaste klantenkring weten op te bouwen.

Onlangs heb ik besloten het roer wat om te gooien en met Halloween, Kerst, Valentijnsdag etc. special Limited edition verzorgingsproducten aan te bieden. Dit blijkt best een succes te zijn!

Ik heb nu ook een drukker/ontwerper gevonden die binnenkort met mij om tafel gaat zitten om toch maar eens een echte huissteil te ontwerpen, iets waar ik eerst gewoon het geld niet voor had en zelf niet de goede kennis voor bezig.

Ik zou het heel fijn vinden als jullie nog eens een kijkje zouden willen nemen in de webwinkel en alle op- en of aanmerkingen zijn welkom!

Momenteel is de site in Halloween sfeer, tot eind oktober, daarna ga ik verder met de kerstspullen.

Wat ik nog wel lastig vind is het verdelen tussen de verzorgingsproducten en de woonaccessoires; in eerste instantie wilde ik kijken waar meer vraag naar was en daar in uitbreiden, maar beiden blijken even goed te lopen :| Heel fijn natuurlijk, maar het kost wel heel veel tijd :)

Groetjes Olga