Jan Speelgoedboer schreef: Ok, je moet met je tijd meegaan.
Maar diverse fancy pull-down menu's zit ik niet op te wachten, als ik zie hoe zenuwachtig senioren hier van worden dan komt dat niet goed.
Enne Clicky .... (gaat zich in hoekje zitten schamen) heb ik ' gemist' Direct aanslingeren!
Maar niet de hele dag staren, je bezoekers naar binnen kijken helpt niet.
Help ze kopen, dat wil ik!
Zodoende op onze site (speelgoedboerderij.nl) aan de linkerkant een experiment met ' snel bestel-hulp'. Wellicht dat jij daar weer wat mee kan.
Doel is dat mensen die snel nog wat nodig hebben hier een snelle filtering maken op speelgoed wat op voorraad ligt dat we dan dezelfde dag nog kunnen versturen.
Beter voor de klant; beter voor ons.
nee die pulldown menus ben ik ook geen fan van. Sterker nog: vaak werkt het niet zo lekker mee en dan ben ik al snel van een site vertrokken, dat wil je in je winkel nou juist voorkomen.
En nee,je kan helaas geen bezoekers naar binnen staren, wel is het enrom handig om 1 in overzicht te zien wie er in je shop is, hoe deze binnenkwam en wat hij/zij aan het doen is, erg leerzaam en makkelijk, vind ik.
Dat wat je schrijft over die snelle filtering is slim maar voor ons niet van toepassing: alles wat in de winkel staat hebben we ook op voorraad en wordt bij betaling voor 17.00 diezwelfde dag nog verzonden